طرح آموزش همگانی تیراندازی در مدارس ملی و فراگیر شد

مسئول کمیته استعدادیابی هیات تیراندازی خوزستان گفت: ۲۰۰ هزار دانش آموز در طرح ملی آموزش همگانی در سراسر کشور به صورت رایگان تحت پوشش هیات تیراندازی استان قرار می‌گیرند.

محمدعباس رهسپار مسئول کمیته استعدادیابی هیات تیراندازی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس توافقات و مصوبات فی مابین فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۸-۹۹، ۲۰۰ هزار دانش آموز در سطح کشور با هدف آشنایی و آموزش و کشف مستعدان در رده‌های پایه به صورت رایگان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

او افزود: این تعداد دانش آموز، ضمن ثبت اطلاعات فردی، پس از ارزیابی‌های مقدماتی به فدراسیون تیراندازی ارائه خواهند شد و براساس اطلاعات و لیست ارسالی برای دانش آموزان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

رهسپار تصریح کرد: فدراسیون براساس تعداد باشگاه‌های فعال در استان ها، سهمیه تخصیص خواهد داد و هیات‌های استان بر مبنی فعالیت‌ها و آمار ارسالی، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مسئول هیات تیراندازی استان خوزستان ضمن اشاره به موفقیت‌های حاصله در زمینه استعدادیابی در رده پایه، به پیشتاز بودن هیات استان خوزستان در مقایسه پیشینه و زیرساخت‌های سایر استان‌ها اشاره کرد و عضویت نوجوانان و جوانان استان در اردوی تیم‌های ملی را موید بر آن دانست.

محمدعباس رهسپار در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مربیان و کارگروه استعدادیابی هیات استان اظهار داشت: امید است با همکاری و تلاش فعالان در رشته تیراندازی در همه شهرستان‌های تابعه، بیش از پیش پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته تا روز به روز شاهد پیشرفت فعالان در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/گ

دانش آموزان تیراندازی یاد می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۱:۳۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
چه جوری ثبت نام کنیم میرم توسایت نمیاد