حقایقی شنیده نشده در مورد روستایی که به خاطر شهیدانش شهرت جهانی یافت + فیلم

روستای فردو در بین روستاهای ایران بیشتر شهید در طول هشت سال دفاع مقدس را تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،   روستای فردو در بین روستاهای ایران بیشتر شهید در طول هشت سال دفاع مقدس را تقدیم انقلاب کرده است.

این روستای کوچک در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، 500 نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که 250 نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

 

 

 


بیشتر بخوانید: روایتی متفاوت از زندگی مادری که سه پسرش شهید شدند + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
پس روستای حاجی آباد از توابع نجف آباد با 150 شهید چی؟؟؟؟
روستای شاهد نمونه کشور
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا احسان زاده
۱۸:۳۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
با سلام
روستای سناجان استان چهارمحال و بختیاری را تقدیم این کشور کرده است. این روستا با 80 نفر جمعیت 8 نفر شهید و 3 جانباز دارد. اگر نسبت بگیریم متوجه میشویم که به ازای هر 10 نفر جمعیت این روستا 1 نفرشنان شهید شده است.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۰۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
شهدا و صدیقین باعث مباهات و سرافرازی و عزت و آبروی کشور ایران عزیزمان هستند تا روز قیامت و هیچ گاه و هیچ زمانی کهنه نمی شوند ماییم که کهنه می شویم و میمریم در زمان خویش و یادی از ما باقی نمی ماند ولی شهدا و صدیقین همیشه تا ابد به روز خواهند ماند برای تمامی زمانها چرا که زنده ابدی هستند درود به شرافت و وژدان بیدار و خردمندی و بصیرتتان و غیرتتان ای مردان مرد خداوند جل جلاله ، روستای فردو نمومنه ایی از مقاومت و شجاعت و ایمان راسخ به خداوند جل جلاله و صدق در دینمداری و ولایت مداری و غیرت و وطن دوستی و پایمردی جوانمردان و ایثار و از خودگذشتگی جانبرکفان دلاور مردی مردان مرد مقتدر و قدرتمند شهدا و صدیقین امت حزب الله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز و سرافراز است که به فرمان امام زمان پیر فرزانه و خردمند و بصیرشان لبیک گفتند یاد و نامشان تا ابد زنده و بزرگ و گرامی خواهد ماند و راهشان پر ره رو خواهد ماند انشاءالله . شهدا شرمنده ایم شفاعتمان کنید التماس دعا داریم از شما بزرگواران گرانقدر و گرامی روحتان شاد . والسلام و صلوات التماس دعا .
حب الحسین ع یجمعنا : لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
شادی روح شهدا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
حسین شجاع
۲۱:۳۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
روستایی رودمعجن تربت حیدریه خراسان رضوی با55 شهید و5 اسیر هیچ جا حرفی ازش نیست
آخرین اخبار