طارمی: مسئولان اگر قول پاداش می‌دهند باید به آن عمل کنند/ مقابل کامبوج تشنه هت تریک کردن بودم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از مسئولان توقع داریم یا قول ندهند یا اگر قولی داده می‌شود به آن پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان بعد از بازی  مقابل کامبوج عنوان کرد: سعی داشتیم در این دیدار، بازی هجومی انجام دهیم تا دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم در مسابقات پیش رو روند خوبمان را ادامه دهیم.

او در مورد حضور بانوان در استادیوم بیان کرد: بانوان در همه قسمت‌های مهم جامعه حضور دارند. امیدوارم با تدابیری که مسئولان اتخاذ می‌کنند حضور بانوان ادامه‌دار باشد. استقبال آن‌ها هم باعث می‌شود تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

طارمی همچنین در مورد گلزنی‌اش در این بازی عنوان کرد: تشنه گلزنی بودم و دوست داشتم در این بازی هت تریک کنم. یک مهاجم همیشه در تلاش است تا تعداد گل‌های خود را در یک بازی بالا ببرد. البته حضور بانوان باعث نشد تا ۱۴ گل بزنیم به هر حال ما بازی خود را ارائه می‌دادیم. قبلا هم سابقه بازی مقابل بانوان را داشتیم و ضد فوتبال بازی نکردیم. کامبوج هم تیم بدی نبود و من از نحوه بازی آن‌ها راضی بودم.


بیشتر بخوانید: ویلموتس: کسانی را برای تیم انتخاب می‌کنم که بتوانند قدرت گلزنی داشته باشند/ هدفمان صعود به جام جهانی است


طارمی در مورد پاداش‌های معوقه‌شان بیان کرد: بازیکنان در تیم ملی شرایط سختی دارند. مسئولان کمی باید روی قولی که می‌دهند پایبند باشند. اگر قول ندهید ما ناراحت نمی‌شویم. ولی اینکه قول می‌دهید و به آن عمل نمی‌کنید ما را کمی آزرده خاطر می‌کند. همه بازیکنان تلاش تا تیم ملی ایران نتیجه بگیرد. پاداش‌های کی‌روش به من ربطی ندارد، اما فوتبالیست‌ها همیشه تلاش کرده تا دل مردم را شاد کنند.

وی همچنین در مورد روز‌های درخشانی که در لیگ فوتبال پرتغال دارد عنوان کرد خدا را شکر روز‌های خوبی دارم و مربی از من راضی است. در مورد گل خودی هم که زدم باید بگویم فکر می‌کردم دروازه‌بان ما توپ را مشت می‌کند، اما من با یک ضربه آن را درون دروازه خودمان وارد کردم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
آقای طارمی به وضع مملکت و مردم نگاه کن بعد طلب پاداش کن....به تیمی که بردید نگاه کن بعد طلب پاداش کن..
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۱:۲۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
کامبوج کجای جهان هست؟
آخرین اخبار