۲۰ هزار زائر قلعه گنجی در راه کربلا

امام جمعه قلعه گنج گفت: امسال حدود ۲۰ هزار نفر از شهرستان قلعه گنج در راهپیمایی اربعین حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام احمد نجنو، امام جمعه شهرستان قلعه گنج گفت: امسال شاهد استقبال و شوق قلعه گنجی‌ها برای حضور در راهپیمایی اربعین بیشتر شده و کاروان‌ها روزانه به صورت مرتب در حال اعزام هستند.

او افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ و عظیم اربعین، شاهد افزایش ۵ برابری مردم برای حضور در راهپیمایی امسال هستیم.

حجت الاسلام نجنو با اشاره به اینکه امسال شهرستان قلعه گنج، موکب جداگانه‌ای در کربلا دارد که میزبان همه زائران حسینی است، تصریح کرد: خدمات این موکب شامل اسکان، سه وعده غذا و خدمات فرهنگی ـ مذهبی است.

 

او بیان داشت: آدرس موکب امام حسین (ع) شهرستان قلعه گنج در کربلا از مسیر نجف، شارع میثم تمار، بعد از تقاطع نهر الحسینیه، شارع بغداد کوچه مقابل فندق‌های البروج و الماجد، جنب فندق الروضتین است که حدود ۷۰۰ متری حرم اقا ابوالفضل العباس (ع) می‌باشد.

حجت الاسلام نجنو افزود: امسال بنیاد مستضعفان (معین اقتصادی شهرستان قلعه گنج) برای مردم این شهرستان که هنوز به کربلا نرفته اند و توان مالی ندارند، (حدود هزار و ۵۰۰ نفر) کمک هزینه سفر (برای هر نفرمبلغ ۵۵۰ هزار تومان) در نظر گرفته است که در حال اعزام به عراق در قالب کاروان‌های حسینی برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین هستند.

انتهای پیام/ب

حضور ۲۰ هزار قلعه گنجی در راهپیمایی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار