انتخابی یورو ۲۰۲۰؛

سه شیر‌ها در اندیشه تثبیت جایگاه / کار سخت ایسلند در مقابل قهرمان جام جهانی

رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب (جمعه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ دوباره از شب گذشته آغاز و امشب (جمعه) هم پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند، شب گذشته دیدار‌های گروه‌های سوم، پنجم، هفتم و نهم پیگیری شد و امشب هم رقابت‌های گرو‌های اول، دوم و هشتم پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در شرق و غرب قاره سبز برای رسیدن به جام ملت‌های اروپا با هم بازی می‌کنند.  

گروه A

جمهوری چک - انگلیس  (۲۲:۱۵)
مونته نگرو - بلغارستان (۲۲:۱۵)

تیم ملی فوتبال انگلیس با کسب ۱۲ امتیاز در ۴ بازی صدرنشین این گروه است و پس از این تیم، جمهوری چک و کوزوو با ۹ و ۸ امتیاز البته در ۵ بازی در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند. بازی دو تیم جمهوری چک و انگلیس به همین دلیل بسیار حساس و دیدنی است، سه شیر‌ها در صورت برد جایگاهشان در صدر جدول را تثبیت می‌کنند و در صورت باخت هم امتیاز جمهوری چک می‌شوند البته از آن جا که یک امتیاز نسبت به این تیم بیشتر دارند بازهم صدرنشین می‌مانند.  

دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های ملی مونته نگرو و بلغارستان پیگیری می‌شود، ۲ تیم شرایط بحرانی دارند و با ۲ امتیاز   در جایگاه‌های پایین جدول قراردارند، هر کدام از ۲ تیم برای زنده ماندن امیدهایش در این رقابت‌ها باید برنده بازی امشب باشد تا شرایطش را بهبود ببخشد، از آن جا که در این گروه ۵ تیم حضور دارند تیم ملی فوتبال کوزوو امشب با قرعه استراحت رو به رو ست.  

سه شیر‌ها در اندیشه تثبیت جایگاه / کار سخت ایسلند نقابل قهرمان جام جهانی

گروه B

پرتغال - لوگزامبورگ (۲۲:۱۵)
اوکراین - لیتوانی (۲۲:۱۵) 

اوکراین با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه است و این ۱۲ امتیاز را در ۵ بازی کسب کرده است، یاران کریستیانو رونالدو هم با ۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند، آن‌ها البته یک بازی کمتر نسبت به اوکراین انجام داده اند و شرایطشان سخت و عجیب نیست، پرتغال قهرمان یورو قبلی است و از آن جا که ۲ تیم از هر گروه به یورو می‌روند خیلی نگران صعود به این رقابت‌ها نیست، آن‌ها امشب حریف آسانی هم دارند می‌توانند به راحتی جایگاهشان را تثبیت کنند.

تیم سوم این گروه یعنی صربستان هم امشب با قرعه استراحت رو به رو است و لی بعید است که جایگاه سومی اش را از دست بدهد، زیرا در این صورت لوگزامبورگ باید پرتغال را شکست دهد تا ۷ امتیازی شود که چنین چیزی بعدی است، اوکراین صدرنشین هم امشب کار راحتی برابر تیم قعر نشین دارد و می‌تواند در صورت برد در بازی خانگی فاصله اش با پرتغال را حفظ کند.  

سه شیر‌ها در اندیشه تثبیت جایگاه / کار سخت ایسلند نقابل قهرمان جام جهانی

گروه H

آندورا - مولداوی (۲۲:۱۵)
ایسلند - فرانسه (۲۲:۱۵)
ترکیه-آلبانی (۲۲:۱۵)

تیم‌های ملی فوتبال ترکیه، فرانسه، ایسلند، آلبانی، مولداوی و آندورا در این گروه حضور دارند و دقیقا به همین ترتیب ذکر شده با ۱۵، ۱۵، ۱۲، ۹، ۳ و ۰ امتیاز در جایگاه‌های اول تا ششم قرار دارند. دو تیم انتهای جدولی امشب یکی از دیدار‌های این گروه را برگزار می‌کنند و هر کدام شانس آن را دارند تا با برد در بازی رو در رو شرایطشان را بهبهود ببخشند.  

تیم ملی فوتبال ایسلند که در هفته قبلی این رقابت‌ها متوقف شد و از کورس عقب افتاد امشب کار سختی دارد و باید با تیم نخست جهان یعنی فرانسه بازی کند، آن‌ها باید برای باقی ماند در کورس برنده بازی امشب باشند در غیر این صورت دیگر شانس چندانی برای حضور در یورو ۲۰۲۰ نخواهند داشت.  

آخرین دیدار امشب این گروه هم میان تیم ملی فوتبال ترکیه و آلبانی است، آلبانی شرایط خیلی شرایط بدی ندارد و همچنان به ادامه بازی‌ها امیدوار است آن‌ها امشب کار دشواری دارند و باید برابر ترکیه ای‌های قدرتمنند بازی کنند.  

سه شیر‌ها در اندیشه تثبیت جایگاه / کار سخت ایسلند نقابل قهرمان جام جهانی


بیشتر بخوانید: 

بازگشت ژرمن‌ها به صدر/ گلباران اسکاتلند توسط شیاطین سرخ

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های انتخابی یورو۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار