حمله دوباره ترامپ به نمایندگان دموکرات

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به دموکرات‌ها حمله کرد.

حمله دوباره ترامپ به نمایندگان دموکراتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به دموکرات‌ها حمله کرد.

بر این اساس، ترامپ در میان طرفداران خود در ایالت مینه سوتا گفت: دموکرات‌ها به دنبال نابود کردن آینده مردم آمریکا هستند.

وی افزود: دموکرات‌ها از روز نخستی که من هیلاری کلینتون را در انتخابات شکست دادم به دنبال ابطال انتخابات بودند. آن‌ها کوشیدند نتایج انتخابات سال ۲۰۱۶ را باطل کنند، اما در این امر ناکام ماندند.

ترامپ تاکید کرد: آن‌ها به دنبال خاموش کردن صدای شما بودند. با وجود آنکه دموکرات‌ها کوشیدند آینده شما و مردم آمریکا را نابود کنند، اما آن‌ها به دلیل حاکمیت مردم شکست خوردند.

بیش تر بخوانید: ابراز تمایل بایدن به روند استیضاح ترامپ

این سخنان ترامپ پس از آن مطرح می‌شود که نمایندگان حزب دموکرات در کنگره در تلاش هستند به دلیل رسوایی او در تماس تلفنی با رئیس جمهور اوکراین، وی را استیضاح کنند.

به تازگی افشاگر ناشناس نهاد اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار