زائران امروز (جمعه) به مرز خسروی مراجعه نکنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از زائران خواست تا امروز (جمعه- ۱۹ مهر) به مرز خسروی جهت اعزام به کربلای معلی مراجعه نکنند.

زائران امروز (جمعه) به مرز خسروی مراجعه نکنندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: هم اکنون جمعیت زیادی از زائران در مرز خسروی حضور داشته و منتظر اعزام به کربلای معلی هستند، اما از سوی طرف عراقی آمادگی پذیرش این جمعیت وجود ندارد.

او بیان  کرد: با توجه به افزایش جمعیت زائران در مرز‌های مشترک ایران و عراق و به دلیل کمبود امکانات به ویژه حمل و نقل از سوی عراقی‌ها از زائران میخواهیم که از حضور در مرز خسروی خودداری کنند.

سرهنگ آمویی افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجه‌ای از زائران در آن سوی مرز و همچنین در داخل خاک ایران در صف انتقال به شهر‌های نجف و کربلا هستند لذا با توجه به این شرایط سایر زائران گرامی سفر خود را از مرز خسروی ۲۴ ساعت به تاخیر بیندازند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: مسوولان حاضر در قصرشیرین و مرز خسروی هم اکنون در حال ساماندهی زائران در موکب‌ها و استراحتگاه‌ها هستند تا بتوانند هرچه سریعتر شرایط اعزام آن‌ها را فراهم کنند.

انتهای پیام/ز

 

افزایش جمعیت زائران در مرز‌های مشترک ایران و عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
جمع کردن یک مرز نزدیک راحت تر است یا چند مرز دور و نزدیک .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
چند تا مرز و مسیر اختصاص داده اید به زیارت ؟؟؟؟؟ هم فاصله زیاد شده هم جاده خلوت . نیروی انسانی زیادی برای ایجاد عبور و مرور لازم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
از همان اول هم زائرین عتبات عالیات رااز یک مرز باید باید عبورمیدادید . از نزدیکترین مرز به نجف و کربلاوسامرا. باید محاسبه میکردید که کدام شهر زیارتی به کدام مرز نزدیکتر است فقط همان مرز را به زائرین اختصاص میدادید .
آخرین اخبار