ملی‌پوش کشتی‌آزاد: به خاطر قرعه سخت در نورسلطان مدال نگرفتم/ ناامید نیستم

رضا اطری گفت: در رقابت‌های جهانی خوب کشتی گرفتم و هدفم فقط کسب مدال بود اما متاسفانه تلاش‌هایم به مدال ختم نشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اطری در خصوص آخرین وضعیتش، اظهار داشت: در اردوی آماده‌سازی تیم ایران‌مال حضور دارم و تمریناتم را زیر نظر مربیان این تیم پیگیری می‌کنم. هنوز به من اعلام نکرده‌اند از چه هفته‌ای باید برای تیم به روی تشک بروم و به همین دلیل فعلا فقط تمرینات را پیگیری می‌کنم.

وی در خصوص عملکردش در رقابت‌های جهانی نورسلطان گفت: در رقابت‌های جهانی با بدشانسی مواجه شدم. بدترین قرعه ممکن به نام من خورد و تمام کشتی‌گیران عنوان‌دار و مطرح در گروه من قرار داشتند. تمرینات بسیار سنگینی را پشت‌سر گذاشته بودم و در رقابت‌های جهانی هم خوب کشتی گرفتم و هدفم فقط کسب مدال بود اما متاسفانه تلاش‌هایم به مدال ختم نشد.

ملی‌پوش کشتی آزاد تصریح کرد: قرعه سخت باعث شد به مدال نرسم. در مبارزه با کشتی‌گیر مغولی بدنم خالی کرد و هیچ توانی در بدنم نمانده بود و هر چه تلاش کردم نتوانستم به حالت ایده‌آل برگردم. به دلیل فشار بیش از حدی که به من وارد شده بود مجبور شدم ۹ بطری آب معدنی بخورم تا از این طریق بدنم به شرایط عادی برگردد اما با اتمام مسابقات در روز اول وزن بدنم به ۶۱ کیلوگرم رسیده بود و باید در روز دوم دوباره برای رسیدن به وزن ۵۷ کیلوگرم وزن کم می‌کردم و این موضوع فشار زیادی به من وارد کرد. در مجموع باید بگویم شرایط روحی و جسمانی‌ام از هر نظر خوب بود و اگر قرعه‌ها آنقدر سخت نبود حتما به مدال می‌رسیدم.

اطری در پایان در رابطه با برنامه‌هایش برای حضور در المپیک توکیو خاطرنشان کرد: عدم رسیدن به مدال جهانی نمی‌تواند من را از ادامه راه ناامید کند و حالا عزم خود را جزم کرده‌ام تا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال برسم. تمریناتم را با انگیزه پیگیری خواهم کرد تا در المپیک به آنچه که استحقاقش را دارم دست پیدا کنم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار