تردد بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های استان کرمانشاه

️مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۳هزار و ۲۳۷ دستگاه وسیله نقلیه از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه عبور کردند.

تردد بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های استان کرمانشاه️مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۳هزار و ۲۳۷ دستگاه وسیله نقلیه از محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه عبور کردند.

 ️فریبرز کرمی بیان کرد: از این میزان  ۷۸۷ هزار و ۲۷۲ وسیله سبک عبور کردند و ۱۳۵ هزار و ۹۶۵ دستگاه خودرو سنگین از محورهای استان کرمانشاه تردد کردند.

به گفته این مقام مسئول بیشترین تردد در محور بیستون - کرمانشاه  با  ۵۶ هزار و ۹۵۵ خودرو  است و ️کمترین تردد در محور گیلانغرب سرپل ذهاب ۱۰هزار و ۴۸ خودرو ثبت شده است.

️مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه  گفت: ️تردد زائران اربعین حسینی در محور منتهی به مرز خسروی در  مسیر قصر شیرین به خسروی ۲ هزار ۴۴۳ وسیله نقلیه  بود.

کرمی ادامه داد : در 24 ساعت گذشته ️آمار تردد زوار اربعین حسینی (ع) از پایانه مرزی خسروی ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر به ثبت رسیده است.


انتهای  پیام/ز

 

تراکم سنگین خودروهای زائران در محورهای منتهی به مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار