فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا:

اجازه تعرض به دشمنان را نخواهیم داد/شهادت طلبی و ولایتمداری از جمله نشانه‌های معنویت محوری در ارتش است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: در مقابل همه کسانی که در برابر جمهوری اسلامی ایران صف آرایی می‌کنند با اقتدار ایستاده ایم و اجازه تعرض به آنها را نمی دهیم.

اجازه تعرض به دشمنان را نخواهیم داد/شهادت طلبی و ولایتمداری از جمله نشانه‌های معنویت محوری در ارتش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، گفت: ارتش به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر تسلیحات و تجهیزات در بالاترین جایگاه و از نظر معنوی نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

او با بیان اینکه ارتش ایران در نظام طاغوت نیرویی وابسته به غرب بود، تصریح کرد: این نیرو امروز از نظر ساخت مدرن‌ترین تسلیحات، مستقل است و از نظر انسانی نیرو‌هایی متدین و مکتبی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: شهادت طلبی و ولایتمداری از جمله نشانه‌های معنویت محوری در ارتش و کمک مردم به هنگام سیل و زلزله و استکبارستیزی از دیگر ویژگی‌های نیرو‌های ارتشی است.

امیر آذریان افزود: تجهیزات و امکانات نظامی در همه ارتش‌ها اهمیت بسیاری دارد و در ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر این‌ها معنویت نیز ارزش و جایگاه والایی برخوردار است که این نیرو را بر دیگر ارتش‌های جهان برتری می‌دهد.

او تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران فدای مردم و فدایی و گوش به فرمان ولایت است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

سخنرانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در جوار بارگاه منور رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.