مداحی مرحوم محمدباقر منصوری/ اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش +فیلم

به مناسبت روز جمعه که متعلق به امام زمان(عج) است و همچنین ایام اربعین حسینی(ع)، ویدئویی از مداحی سوزناک مرحوم حاج محمدباقر منصوری را مشاهده می‌کنید.

اباصالح التماس دعابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی تا اربعین حسینی فرصت باقی نمانده و خیل عظیم و پرشماری از شیعیان و عشاق حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) یا هم‌اکنون در مسیر نجف تا کربلا هستند و یا در تکاپوی آماده شدن برای رساندن خود به این راهپیمایی عظیم و حضور در بین‌الحرمین، این بهشت زمین هستند و تعدادی از زائران نیز هم‌اکنون در مسیر پیاده‌روی هستند. خوشا به سعادت افرادی که امسال در ایام اربعین در کربلا به سر می‌برند و به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

همچنین امروز روز جمعه است و در روایات آمده است که ظهور حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) در روز جمعه رخ خواهد داد و به همین سبب منتظران امام زمان(عج) هر جمعه این آمادگی را در وجود خودشان دارند و عهد و میثاق خود را با حضرت مهدی(عج) تجدید می‌کنند. در روز جمعه باید توسلات و توجهات ما به امام عصر (عج) به‌ صورت بارزتر بیشتر باشد.


بیشتر بخوانید: مداحی زیبای حاج میثم مطیعی با مضمون تشکر از خادمان مواکب اربعین + فیلم


در ادامه به مناسبت ایامی که در آن قرار داریم، ویدئویی از مداحی سوزناک مرحوم حاج محمدباقر منصوری با مطلعِ " اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش" را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مداحی ، مداحی سوزناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین
۲۱:۲۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
رحمت خدا بر مرحوم حاج منصوری
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
خدا بیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
fatema
۱۷:۲۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
خیلی خوبه خدا رحمتش کنه
آخرین اخبار