۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در پایانه مرزی چذابه آماده جابجایی زائران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در مرز چذابه برای جابجایی زائران در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی حسین حسین زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر تردد در نقطه صفر مرزی چذابه با حجم بالا، اما روان در حال انجام است.

او با بیان اینکه به رغم ازدحام زائران در پایانه مرزی چذابه، با همکاری نیروی انتظامی تردد به خوبی در حال انجام است و مشکلی در زمینه عبور زائران از مرز وجود ندارد، بیان داشت: دیروز پس از بسته شدن مرز جلسه‌ای را با مقامات عراقی برگزار کردیم و خدماتی را برای مرز عراق تدارک دیدیم تا تردد زائران روان‌تر شود.

حسین زاده به هماهنگی‌های صورت گرفته با کشور عراق برای استفاده از امکانات بخش حمل و نقل این کشور برای جابجایی زائران در مرز چذابه اشاره و تصریح کرد: کشور عراق بخشی از خودرو‌های سواری و حمل و نقل عمومی خود را نیز برای جابجایی زائران بسیج کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خوزستان اذعان داشت: هم اکنون ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰ دستگاه مینی بوس به صورت آماده باش در مرز چذابه هستند، اما هنوز مجوز لازم برای بکارگیری این اتوبوس‌ها از سمت عراق صادر نشده و به محض اعلام نیاز، مجوز صادر می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: انتظار داریم زائران صبر بیشتری برای عبور از مرز داشته باشند تا شرایط و امکانات نیز برای جابجایی آن‌ها بهتر شود.

انتهای پیام/گ

تامین اتوبوس و مینی بوس برای تردد زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.