امام جمعه یزد:

اغتشاشات اخیر عراق از سمت دشمنان اسلام هدایت می‌شود

امام جمعه یزد گفت: حوادث اخیر که در برخی شهرهای عراق اتفاق افتاد، فتنه ای از سوی دشمنان اسلام و انقلاب است و مردم و دولت عراق باید با هوشیاری کامل از آن عبور کنند.

اغتشاشات اخیر عراق از سمت دشمنان اسلام هدایت می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد گفت: حوادث اخیر که در برخی شهرهای عراق اتفاق افتاد، فتنه ای از سوی دشمنان اسلام و انقلاب است و مردم و دولت عراق باید با هوشیاری کامل و نه از روی غفلت و نا آگاهی از آن عبور کنند.

او افزود: به برکت و لطف خدای متعال و امام حسین (ع) و برخلاف کسانی که می‌خواستند مکتب اهل بیت رونق پیدا نکند، انقلاب اسلامی توانسته در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: در مسیر پیشرفت نباید غفلت کرد، بلکه باید با بهره گیری از تمامی استعداد‌ها و تکیه بر خدا در مسیر فرهنگ، اقتصاد و علم پیشتاز باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: برای رسیدن به موفقیت در زمینه‌های مختلف باید  اختلافات را کنار گذاشته و با هم متحد باشیم.

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی به ضرورت ورود تدبر، تدین و تفکر به مدارس آموزش و پرورش پرداخت و خاطرنشان کرد: تفکر و تعقل و تدین سبب می‌شود که فرد علاوه بر فعالیت و جوشش در امور خود، در راستای کشفیات جدید تلاش کند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمن در تلاش برای حذفف سرمایه اجتماعی ما است، افزود: خانواده یکی از مهمترین سرمایه اجتماعی است و یکی از برنامه‌هایی که غربی‌ها دنبال می‌کنند از هم پاشیدگی کانون خانواده است تا بتوانند سال‌های بعد اهداف شوم خود را در ایران اسلامی پیاده سازی کنند.

او در پایان اضافه کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن این بوده است که به سراغ جوانان خارج از عراق بروند و بخواهند که در مناسبت‌های مختلف نسبت به وضعیت کشور خود شورش کنند و سپس موجب از هم گسستگی این کشور شده، ولی مردم و حکومت عراق باید نسبت به جوانان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند و نگذارند که دشمن با هزینه‌های گزاف خود آنها را به سمت نابودی بکشاند.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.