ظرفیت ۵۲ هزار خودرویی پارکینگ‌های مرز خسروی/تاکنون ۱۰ هزار خودرو پارک شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آماده سازی ۵ پارکینگ در پایانه خسروی به ظرفیت ۵۲ هزار خودرو خبر داد و گفت: از زائران تقاضا می‌شود خودروی خود را حتما در پارکینگ‌های آماده شده قرار دهند.

ظرفیت 52 هزار خودرویی پارکینگ‌های مرز خسروی/تاکنون ۱۰ هزار خودرو پارک شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار خودرو در محل‌های اختصاص یافته پارک شده اند و هنوز ظرفیت زیادی برای پارک خودروی سایر زائران وجود دارد.

او ادامه داد: طی یکی دو روز اخیر نیز حدود ۶۰ گیت برای تردد زائران در مرز خسروی اختصاص یافت تا آن‌ها با کمترین معطلی بتوانند به عتبات عالیات سفر کنند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به حجم سنگین بار ترافیکی در محور‌های منتهی به شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: از زوار گرامی تقاضا داریم سفر خود را مدیریت کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان  کرد: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و توصیه‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند تا کمترین مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

او بیان کرد: مهمترین تقاضایی که از زوار داریم این است که حتما به توصیه‌های همکاران ما توجه و آن را به کار گیرند.
سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: زائران سفر خود را مدیریت و امروز از حضور در مرز خسروی به خاطر ازدحام جمعیت خودداری کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

زائران امروز از حضور در مرز خسروی به خاطر ازدحام جمعیت خودداری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار