رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام خبر داد;

خدمات رسانی به ایثارگران در ایام اربعین حسینی

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام خدمت به ایثارگران را از مهمترین فعالیت‌های بنیاد دانست.

خدمات رسانی به ایثارگران در ایام اربعین حسینیاسدالله تولیده رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:خدمت به ایثارگران از مهمترین فعالیت‌های بنیاد شهید است.

او افزود:این بنیاد نیز در این راستای خدمت رسانی به ایثارگران تلاش و فعالیت می کند و یکی از خدمات برجسته ما محسوب می شود .

تولیده اظهار کرد: مرز مهران به‌عنوان مهم‌ترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات شناخته می‌شود که در طی چند سال گذشته بیشترین حجم تردد زوار در ایام اربعین از این مرز انجام‌شده است.

رئیس بنیاد مهران تاکید کرد: این بنیاد با همکاری بنیاد  شهرستان مهران خدمت به زائران اربعین را افتخار خود می‌دانند و از هرگونه خدمت‌رسانی به زائران اهل‌بیت (ع) کوتاهی نخواهد کرد.

او گفت:پذیرایی، اسکان، تغذیه و استراحت زائران ایثارگر راهپیمایی اربعین حسینی کربلای معلی در بنیاد مهران فراهم است.

تولیده ادامه داد: با تمهیدات انجام‌شده از سوی بنیاد مهران تلاش می‌کنیم بهترین خدمات در خصوص پذیرایی و اسکان زائران ارائه داده شود.
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، همچون سال‌های گذشته در فراهم کردن تسهیلات و امکانات پذیرایی، اقامتی، درمانی و امور فرهنگی فعالیت نموده و بر آن است که در جهت آسایش زائران گام‌های مؤثرتری بردارد.

تولیده در پایان ابراز امیدواری کرد که بنیاد شهید استان  و نیز بنیاد مهران چند روز بعد از اربعین حسینی برای بازگشت عزیزان زائر ایثارگر آمادگی داریم و کماکان واحدهای مهران آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/با

خدمات رسانی به ایثارگران در ایام اربعین از فعالیت‌های برجسته بنیاد شهید

 

برچسب ها: ایثارگران ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.