با حضور آیت الله یزدی؛

عملکرد شورای عالی حوزه‌های علمیه بررسی شد

اقدامات و عملکرد شورای عالی حوزه‌های علمیه امروز با حضور رئیس و اعضای جامعه مدرسین قم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دبیر و اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، امروز با حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این شورا به سؤالات رئیس و اعضای محترم جامعه مدرسین پاسخ دادند.

در این جلسه که به ریاست آیت‌الله یزدی برگزار شد، ابتدا آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری به عنوان دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ضمن یاد نام آیت‌الله محمد مؤمن (ره) و حضرات آیات دیگری که در شش دوره قبلی دبیر شورا بوده‌اند، روند شکل‌گیری شورای عالی حوزه‌های علمیه را از آغاز تا دوره هفتم به اختصار یادآور شد.

دبیر دوره هفتم شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه گزارشی جامع از برنامه‌ها و فعالیت‌های دوره هفتم این شورا به جامعه مدرسین حوزه ارائه نمود.

پس از ارائه گزارش مبسوط آیت‌الله بوشهری، اعضای محترم جامعه مدرسین به بحث و بررسی درباره گزارش و مسائل موردنظر پرداختند و با توجه به محدودیت وقت، ادامه بحث و بررسی به جلسات آینده موکول شد.

یادآور می‌شود، مقرر گردید اعضای محترم جامعه مدرسین در جلسه آینده پس از شنیدن گزارش اجرایی حوزه‌های علمیه سراسر کشور که به‌وسیله آیت‌الله اعرافی ارائه می‌شود، بحث و بررسی درباره مسائل و موضوعات مهم ستاد و صف حوزه‌های علمیه را پی بگیرند.

انتهای پیام/ش

جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.