مدافع پرسپولیس خادم‌ یار موکب بانوی کرامت شد

محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و مدافع تیم پرسپولیس به جمع خادم‌یاران موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)پیوست.

مدافع پرسپولیس خادم‌ یار موکب بانوی کرامت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و مدافع تیم پرسپولیس ضمن شرکت در حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی با رسیدن به عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اسکان یافت و خادم‌یار این موکب شد.

محمد انصاری در جمع زائرین و خاردمین حرم حضرت معصومه سلام الله‌علیها گفت: افتخاری بالاتر از خدمت به بانوی کرامت نیست و خوش به حال خادمان ایشان که به چنین جایگاهی رسیده‌اند.

او ضمن ابراز خوشحالی از حضور در موکب حرم حضرت معصومه سلام الله‌علیها مطرح کرد: به صورت اتفاقی موکب حرم مطهر را دیدیم و سپس به اتفاق همسر و فرزند کوچکم تصمیم گرفتیم شب را در این موکب با صفا استراحت کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسیولیس بیان کرد: باتوجه به فاصله کم بین تهران و قم از هر فرصتی برای زیارت حرم مطهر بانوی کرامت استفاده می‌کنم و از کودکی علاقه خاصی به ایشان داشتم.

او در ادامه از علاقه خود به شهید ابراهیم هادی گفت و این شهید بزرگوار را الگویی بسیار مناسب برای جوانان به ویژه ورزشکاران دانست.

محمد انصاری در پایان بازیکنان فوتبال کشور را به حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین و مشاهده سبک زندگی جاری در دنیای اربعین دعوت کرد.

انتهای پیام/ش

حضور محمد انصاری در موکب حضرت معصومه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.