رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ۱۳ لغایت ۱۸مهرماه تعداد ۳۰ هزار و ۵۲۷ مورد خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی در سطح استان ایلام ارائه شده است.

ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از مجموع خدمات ارائه شده به زائران، تعداد ۳۱۵ مورد مربوط به سوانح رانندگی و ۳۰۲۲۲ مورد از خدمات نیز مربوط به خدمات درمانی بوده است که از این آمار‌ها تعداد ۲۹۸۰۵ مورد به صورت سرپایی درمان و ترخیص گردیده‌اند.

او اظهار کرد: همچنین تعداد ۳۶۵ مورد بستری شده اند که از این تعداد، ۹۴ مورد در بخش ویژه بستری و تعداد ۲۶۳ عمل جراحی نیز در مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: در حوزه خدمات اورژانس ۱۱۵ نیز از ۱۳لغایت ۱۸ مهرماه، تعداد ۵۴۱۷ مورد خدمت انجام شده که از این تعداد، ۴۴۶۲ مورد مراجعه حضوری و ۹۲۸ مورد فراخوان آمبولانس و ۱۸ مورد اعزام با بالگرد بوده است.

کریمیان اضافه کرد: از تعداد کل خدمات، ۲۴۸مورد مربوط به سوانح جاده‌ای و رانندگی و تعداد ۵۱۶۹مورد خدمات فوریت‌های پزشکی بوده که تعداد ۴۷۶۵ مورد در محل مورد مداوا قرار گرفته و تعداد ۶۴۵ مورد نیز برای دریافت خدمات درمانی تخصصی‌تر اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ د

خدمات علوم پزشکی ایلام در اربعین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.