بهره مندی رانندگان تاکسی از کارت های اعتباری تخفیف

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: با انعقاد تفاهمنامه بین اتحادیه تاکسیرانی های کشور، فروشگاه ها و سازمان تاکسیرانی کرمانشاه رانندگان می توانند با کارت اعتباری تخفیف خرید کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:  تفاهمنامه ای بین اتحادیه تاکسیرانی های کشور، فروشگاه ها و سازمان تاکسیرانی کرمانشاه به منظور ارائه و توزیع کارت اعتباری تخفیف خرید کالا  در بین تاکسیرانان شهر کرمانشاه منعقد شد.

او گفت: مقررشد برای کلیه رانندگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی کارت های اعتباری خرید کالا از فروشگاه توسط نمایندگان فروشگاه در محل سازمان تهیه و توزیع شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در این باره گفت: بر اساس این تفاهمنامه، رانندگان ناوگان تاکسیرانی میتوانند علاوه بر اعتبار 800 هزارتومانی بانک، از کارت های اعتباری  به عنوان کارت تخفیف در فروشگاهها استفاده نمایند.


سجاد سلیمانی نحوه استفاده از این تخفیف ها را اینگونه توضیح داد که دارندگان این کارتها علاوه بر تخفیف های کلی فروشگاه برای رانندگان تحت پوشش سازمان تاکسیرانی ،به ازای خرید به مبلغ یکصد هزارتومان از 2 درصد تخفیف و به ازای خرید به مبلغ 200 هزارتومان، از 3 درصد تخفیف خرید بهره مند خواهند شد.


به گفته وی بانک  نیز متعهد گردیده است درخصوص تسریع در صدور کارت همکاری لازم را به عمل آوردو در راستای سهولت و دسترسی آسان و جلوگیری از اتلاف وقت، مراحل صدور و ثبت نام در محل سازمان صورت می گیرد.

انتهای  پیام/ز

 

انعقاد تفاهمنامه بین اتحادیه تاکسیرانی های کشور و فروشگاه ها

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار