انتخابی یورو ۲۰۲۰؛

پیروزی تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرتغال در شب شکست انگلیس

در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰، جمعه از ساعت ۲۲:۱۵ هفت دیدار در سه گروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار در سه گروه برگزار شد.

از گروه A تیم ملی انگلیس، مهمان جمهوری چک بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در این مسابقه ابتدا هری کین دقیقه پنج سه شیر‌ها را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت، اما یاکوب برابچ دقیقه ۹ و اوندراسک دقیقه ۸۵ دو گل برای تیم میزبان زدند تا یک پیروزی خانگی را کسب کنند.

در دیگر بازی این گروه مصاف تیم‌های مونته نگرو و بلغارستان با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جدول گروه نخست، تیم‌های انگلیس و جمهوری چک با ۱۲ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند.

در گروه B تیم ملی پرتغال با سه گل مهمانش لوکزامبورگ را با شکست بدرقه کرد. برناردو سیلوا دقیقه ۱۶، کریستیانو رونالدو دقیقه ۶۵ و گونسالو گوئدس دقیقه ۸۹ گلزنان پرتغال در این بازی بودند.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی اوکراین با ۲ گل میلینوفسکی مهمانش لتونی را از پیش رو برداشت تا با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه جای بگیرد. پرتغال هم با ۱۱ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به اوکراین در رتبه دوم است.

در گروه H نیز تیم ملی فرانسه با یک گل میزبانش ایسلند را شکست داد. تک گل خروس‌ها را اولیویه ژیرود دقیقه ۶۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دیگر بازی‌های این گروه، ترکیه با یک گل مهمانش آلبانی را برد و آندورا هم با همین نتیجه مولداوی را با شکست بدرقه کرد. در جدول این گروه ترکیه و فرانسه با ۱۸ امتیاز از هفت مسابقه در رتبه‌های اول و دوم جای دارند.


بیشتر بخوانید: 

بازگشت ژرمن‌ها به صدر/ گلباران اسکاتلند توسط شیاطین سرخ

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست


انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار