رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام ؛

تمهیدات پیشگیرانه پلیس پیشگیری برای زائران اربعین حسینی

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام از آمادگی کامل این پلیس برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار اربعین حسینی (ع) و تمهیدات پیشگیرانه خبر داد.

تمهیدات پیشگیرانه پلیس پیشگیری برای زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت : پلیس پیشگیری در ماموریت اربعین امسال با استفاده از تمهیدات پیش بینی شده تحت تابعیت قرارگاه ابوذر٬انجام وظیفه می‌کند.

او با بیان اینکه ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است عنوان کرد: همکاری‌های متقابل مردم با پلیس به منظور ارتقاء نظم و امنیت در تحقق اولویت‌های ماموریتی پلیس نقش تاثیرگذاری دارد.

این مقام انتظامی ضمن آرزوی توفیق برای همه زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات اظهار داشت: لازم است مردم نهایت همکاری و تعامل را با خدمتگزاران خود در سراسر مسیر‌های منتهی به مرز‌های مهران داشته باشند.

او به زائران توصیه کرد: در ایستگاه‌ها و توقف گاه‌ها در هنگام شارژ تلفن همراه نسبت به عدم جابجایی آن توسط افراد ناشناس هوشیار باشند٬همچنین به هنگام ادای فرایض حتماً یک نفر در کنار خود به منظور حفظ و مراقبت از اموال بماند.

سرهنگ علی محمدی همچنین عنوان کرد: زائران اشیاء قیمتی خود نظیر گوشی تلفن همراه٬ پول نقد وطلاجات را در معرض دید عموم قرار ندهند٬اطلاعات شخصی خود را به راحتی در اختیار افراد ناشناس نگذارند و در حفظ اوراق هویتی خود نظیر گذرنامه و. کوشا باشند.

انتهای پیام/غ

ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.