۱۰۷ پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی در خرم‌آباد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورزی لرستان مربوط به خرم‌آباد است به نحوی که از ۳۰۰ پرونده تشکیل شده در این زمینه در استان ۱۰۷ پرونده مربوط به این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کاووس رمضان زاده مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه حفظ کاربری اراضی کشاورزی مهمترین اولویت و وظیفه امور اراضی است، اظهار داشت: در این زمینه سال گذشته تاکنون به منظور آگاه‌سازی و پیشگیری از تغییر کاربری اراضی جلسات متعددی را با دهیاران، بخشداران و فرمانداران در همه شهرستان‌ها برگزار کرده‌ایم، زیرا هدف ما پیشگیری است.

وی افزود: برگزاری این جلسات کاهش حجم پرونده‌های ارسالی به دادگاه را به دنبال داشته است و این نشان دهنده اهمیت و تاثیر گذاری پیشگیری است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه از سال ۸۵ تاکنون احکام اجرا نشده قطعی زیادی داریم، تصریح کرد: در همین زمینه با فرمانداران، فرمانده‌هان انتظامی و دادستان ۷ شهرستان برای اجرای این احکام به منظور کاهش عوارض اجتماعی هم‌افزایی و هم‌اندیشی داشته‌ایم، جلسات هم‌اندیشی و هم‌افزایی در ۴ شهرستان دیگر نیز ظرف روز‌های آینده انجام می‌شود.

رمضان‌زاده با بیان اینکه حجم پرونده تغییر کاربری اراضی در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد به دلیل موقعیت خاص و بالابودن قیمت زمین بیشتر است، گفت: این موضوع سبب شده افراد سودجو در این مناطق بیشتر متمرکز شوند، به عنوان نمونه از ۳۰۰ پرونده تغییر کاربری اراضی استان حدود ۱۰۷ پرونده مربوط به خرم‌آباد است.

انتهای پیام/م

بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورزی لرستان در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.