تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان صاحب یک برد و یک باخت شد

بازی‌های دور نخست مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور با کسب یک برد و یک باخت برای تیم هیات هرمزگان به پایان رسید.

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: بازی‌های دور نخست مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور با کسب یک برد و یک باخت برای تیم هیات هرمزگان به پایان رسید.

حسن کامجو افزود: در گروه الف این مسابقات تیم هیات هرمزگان میزبان بازی‌ها ابتدا مقابل تیم جانبازان فارس در وقت‌های اضافه ۷۸ بر ۷۳ نتیجه را واگذار کرد، اما در بازی دوم خود با نتیجه ۶۳ بر ۵۴ تیم هیات شهر ری را شکست داد.

به گفته کامجو، در دیگر بازی برگزار شده این گروه تیم جانبازان فارس با نتیجه ۵۲ بر ۴۸ تیم هیات شهر ری را مغلوب کرد.

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان افزود: بازی‌های دور نخست مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور در گروه الف با حضور تیم‌های هیات هرمزگان، هیات شهر ری و جانبازان فارس به مدت دو روز در سالن اختصاصی جانبازان و معلولین مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس برگزار شد.

حسن کامجو افزود: مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

نتایج لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.