جلوگیری از ۴۴۱ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۴۱ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان اردبیل شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از این میزان ۱۹۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، به ۱۹۱ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۶۰ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۶ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

او با قدردانی از حمایت‌های ارزنده دستگاه قضائی استان افزود: گشت‌های راهداری بطور مرتب در محور‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۷۵۷ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان تلاش کرده وبا متخلفین نیز به شدت برخورد می‌کنند.

صبحی تسطیح ۹۲۵ کیلومتر راه در نقاط مختلف استان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: در قالب طرح ملی ابرار عملیات بهسازی، شن ریزی و آسفالت ۷۰ کیلومتر راه روستایی با تلاش راهداران دیار سبلان درحال اجراست.

او ارتقای ایمنی محور‌ها و هوشمندسازی جاده‌ها را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و گفت: در جهت اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز راهداران سخت کوش با همراهی کارشناسان مربوطه از پلیس راه و دفتر فنی استانداری اقدام به شناسایی، اصلاح، ایمن سازی و حذف نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان کرده اند.

انتهای پیام/ح

تسطیح ۹۲۵ کیلومتر راه در نقاط مختلف استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.