"امام روستا" ابتکاری نو برای محرومیت زدایی

قرارگاه نو پای پیشرفت و آبادانی با ابتکاری جدید با هدایت" امام روستا" به مبارزه با محرومیت در روستا‌ها پرداخته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز و در سراسر کشور مامور به رفع محرومیت و سازندگی مناطق محروم شد که با فعالیت این قرارگاه محرومیت زدایی و کمک به عمران و آبادانی در مناطقی که نیاز به کمک دارند از روشی جدید انجام می‌شود.

در این روش کمک رسانی با محوریت و هدایت امام جماعت روستا، تحت عنوان" امام روستا" انجام و تشکیل گروه‌های جهادی از مردم خود روستا انجام می‌شود و قرارگاه پیشرفت و آبادانی هم نقش پشتیبان و تامین کننده نیاز‌های گروه‌های جهادی بومی را بر عهده می‌گیرد.

سرهنگ شریفی، جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح الله در این رابطه گفت: کار قرارگاه استان مرکزی در سه دهستان مالمیر شازند، چهار چشمه خمین و دهچال خنداب آغازشدو ۳۵ پروژه عمرانی که برخی از آنان ارزشی بیشتر از یک میلیارد تومان را دارد کلید خورد.

سرهنگ شریفی افزود: اقداماتی مانند، احداث پل ماشین رو، نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، انتقال آب به روستا، ایجاد شانه خاکی برای جاده، لایروبی قنوات و یکپارچه سازی زمین‌های کشاورزی و اقدامات دیگر از جمله ۲۹۰ پروژه مختلف عمرانی و فرهنگی طراحی شده در این روستا‌ها است.

او اضافه کرد: در مرحله بعدبا ۸۴ پروژه تحت عنوان پنج کارگروه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی به این مناطق خدمات ارائه خواهد شد.

انتهای پیام / ج

" امام روستا" ابتکار قرارگاه نو پای پیشرفت و آبادانی  برای به مبارزه با محرومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.