تحقق رویای دیرینه بانوی ورزشکار

طراح لباس بانوان هیات فوتبال مشهد گفت: اولین طراحی گروه ما مربوط به طراحی لباس رژه المپیک توکیو ۲۰۲۰ بود، بعد این تجربه در مدت زمانی کوتاهی لباسی برای بانوان فوتبالیست مشهدی طراحی کردیم.

تحقق رویای بانوی ورزشکار

زینب ملکی مدیر شرکت و طراح لباس بانوان هیات فوتبال مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص شکل گیری انگیزه اولیه طراحی لباس ورزشی بانوان گفت: من به مدت ۱۵ سال ورزش می کردم و به مدت ۷ سال در تیم فوتسال به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کردم زمانی که وارد دانشگاه شدم متوجه شدم علاقه‌ای به کار‌های اداری ندارم و همیشه وسوسه داشتن شغلی که با روحیاتم سازگار باشد را داشتم.
 
او ادامه داد: از یک سو من به خاطر فعالیت‌های ورزشی که داشتم کاملا با مشکلات بانوان ورزشکار آشنایی داشتم که گرمکن‌های ورزشی گا‌هاً به خاطر کوتاهی مانع راحتی و استفاده در مکان‌های مختلف بودند و لباس‌های رسمی که برای مسابقات طراحی می‌شد راحتی که یک ورزشکار نیاز داشت را دارا نبود و از سوی دیگر علاقه شخصی خودم به حوزه طراحی بود که من را ترغیب به کاری حرفه‌ای در زمینه می‌کرد.

طراح لباس بانوان هیات فوتبال مشهد گفت: این دغدغه همیشه با من بود، ولی بخاطر درگیری‌های و روزمرگی‌های همیشگی فرصت پرداختن به این موضوع را از من گرفت تا زمانی که فرزندم متولد شد و من متوجه شدم می توانم ققنوس رویاهایم را از دل خاکستر روزمرگی‌های همیشگیم به پرواز دربیاورم، پس شروع  به کار در این حوزه و گردآوری یک گروه خوب و همسو با تفکراتم را کردم .

ملکی افزود: اولین طراحی گروه ما مربوط به طراحی لباس رژه المپیک توکیو ۲۰۲۰ بود که بعد از تغییر رویکرد امکان شرکت ما از آن گرفته شد، بعد این تجربه به درخواست هیات فوتبال خراسان در مدت زمانی کوتاهی لباسی برای بانوان فوتبالیست مشهدی که ملی پوشان هم در بین آن‌ها حضور داشتند طراحی کردیم.

او تصریح کرد: ما برای طراحی این لباس به دنبال طرحی مفهمومی و اصیل بودیم که هویت و ارزش‌های اسلامی را برای بانوان ما دارا باشد همچنین زیبایی و راحتی که همیشه به دنبال آن بودم را هم داشته باشد.

طراح لباس بانوان هیات فوتبال مشهد گفت: به امید روزی هستم که همه‌ی بانوان ورزشکار با آرامش حس‌های خوبی که باید از حواشی اصلی فعالیت خود دارد به فعالیت خود ادامه بدهند ،که یکی از مهمترین آن‌ها لباسی است که هم حس راحتی و زیبایی و ارزش ملی با افتخار به تن کند.


انتهای پیام //م.‌ی
 
 
 

طراحی مفهومی برای لباس بانوان ورزشکار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.