مدیرکل استاندارد استان سمنان:

محصول آرد کارخانه های استان سمنان استاندارد است

عباس رستمی گفت: محصول پنج کارخانه آرد استان سمنان براساس ارزیابی‌های انجام شده استاندارد و باکیفیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،عباس رستمی مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: نظارت‌های دقیقی در ارتباط با تولید آرد در سمنان از سوی کارشناسان استاندارد در دست اقدام است و ارزیابی‌های انجام شده نشان دهنده کیفیت و استاندارد آرد توزیعی در استان است.

او افزود: سالانه ۲ مرتبه به صورت سرزده از پنج کارخانه آرد در نقاط مختلف استان سمنان بازدید می‌شود و در صورت بروز هرگونه تخلف با مسئولان مربوط برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: سالانه چهار مرتبه به صورت سرزده از خط تولید آرد در کارخانه‌های استان نمونه‌برداری می‌شود و تخلف‌ها در قالب جزئی، بزرگ و بحرانی رسیدگی می‌شود.

رستمی اضافه کرد: تولید انواع آرد در کارخانه‌ها برای پخت نان‌های بربری، سنگگ و دیگر نان‌های سنتی و صنعتی است و در بخش‌های مختلف نمونه‌برداری‌های استاندارد از کیفیت آرد انجام می‌شود.

او تصریح کرد: میزان رطوبت آرد اگر از استاندارد کمتر یا بیشتر باشد، در قالب نقص‌های جزیی به کارخانه‌های آرد تذکر داده می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: در صورتی که تخلف و نواقص استاندارد در کارخانه‌ها به صورت بحرانی قلمداد شود، این اداره کل نسبت به توقف خط تولید و جمع‌آوری و نابودی کالا اقدام می‌کند.

شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالا‌های تولیدی می‌توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

سالانه چهار مرتبه از خط تولید آرد در کارخانه‌های استان نمونه‌برداری می‌شود

برچسب ها: استاندارد ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار