تردد بیش از ۴۵ هزار خودرو زائرین از شهرستان ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در ۴ روز گذشته تا کنون ، بیش از ۴۵ هزار خودرو زائران اربعین حسینی از شهرستان ایوان تردد کرده اند.

تردد بیش از ۴۵ هزار خودرو زائرین از شهرستان ایوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ سعید عالی پور گفت: در طول چهار روز گذشته بیش از ۴۵ هزار خودرو زائران از مسیر شهرستان ایوان به مرز مهران تردد داشته که تنها در روز گذشته بیش از ۱۲هزار خودرو از این عبور کرده است و هر چه به اربعین نزدیک تر می شویم حجم تردد خودروها بیشتر می شود.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به ترافیک محورهای مواصلاتی شهرستان، تدابیر خاصی جهت روان سازی ترافیک و تردد خودروها و تامین امنیت آنها با به بکار گیری تمام امکانات و تجهیزات و با حضور پررنگ کارکنان انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی شهرستان اندیشیده شده است.

سرهنگ عالی پور خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در خدمت زائران حسینی( ع) است و به اتباع خارجی و افرادی که فاقد گذرنامه یا برگ تردد باشند اجازه عبور داده نمی شود.

او به زائران توصیه کرد: با توجه به ترافیک سنگین محور ایلام- مهران و ازدحام زائران در این شهر مرزی، شتاب و عجله ای برای رسیدن به مرز مهران نداشته باشند و با توجه به محل های اسکان پیش بینی شده در سطح شهرستان ایوان ساعاتی در این مکانها استراحت کنند تا از حجم ترافیک محور ایلام _ مهران کاسته شود و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

عالی پور خاطر نشان کرد: در مسیر تردد زائران در این شهرستان ایستگاهای ثابت پلیس و گشت های انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به جهت رسیدگی به مشکلات زائران و همچنین تامین امنیت آنها و روان سازی ترافیک و کنترل راهها به کارگیری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان یادآور شد: تعامل و همکاری خوبی بین دستگاهای امدادی و خدمت رسان و انتظامی در شهرستان برقرار است و از شهروندان مهمان نواز و عاشق اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) شهرستان ایوان خواست: که در این ایام جهت سهولت تردد خودرو زائرین کمتر از خودروهای شخصی به صورت تک سر نشین و غیر ضروری استفاده نمایند تا مشکل ترافیکی به وجود نیاید.

انتهای پیام/غ

تردد بیش از ۴۵ هزار خودرو زائرین در چهار روز گذشته از شهرستان ایوان

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.