حضور ۲ هزار دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در ‌اربعین

دبیر ستاد اربعین دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار دانشجوی این استان از دانشگاه‌های مختلف در راهپیمایی اربعین امسال شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  شهرام مهدوی‌مطلق دبیر ستاد اربعین دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان اعزام سفر اربعین شده‌اند که این تعداد به بیش از دو هزار نفر برسد.

او با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود این تعداد به بیش از دو هزار نفر برسد، عنوان کرد: دانشجویان اعزامی به سفر اربعین از طریق سامانه‌های مشمولان، دانشگاهی و کاروانی ثبت نام کرده‌اند.
 
مهدوی ابراز کرد: بدون شک تعداد قابل‌توجهی هم که نیازی به تعهد نداشتند به‌صورت فردی و خارج از سامانه‌های ثبت دانشجویی حضور دارند که آماری دقیقی نداریم، اما حداقل به همین اندازه و حتی بیشتر نیز حضور دارند.

او میزان تسهیلات دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای حضور دانشجویان در ستاد اربعین بیش از متوسط کشوری است، ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مشارکت دانشجویان برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین بیش از سال‌های گذشته است.
انتهای پیام/غ

افزایش حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین حسینی

برچسب ها: دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.