پاره کردن گردنبند زن باردار حین درگیری سر صندلی قطار + فیلم

مسافر زن خشمگین که با یک زن باردار سر صندلی قطار درگیر شده بود اقدام به پاره کردن گردنبند او کرد.

درگیری فیزیکی با زن باردار سر صندلی قطار + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجادله لفظی دو زن بر سر صندلی در یکی از قطارهای انگلیس به درگیری  فیزیکی انجامید. در این حادثه  زن خشمگین با حمله به زن جوان باردار اقدام به پاره کردن گردنبند او کرد. گفته می‌شود که رد خواسته زن مهاجم از سوی زن باردار بر سر جابجا شدن روی صندلی منجر به این درگیری شد.

ظاهرا زن مهاجم زمانی که از زن جوان خواست تا روی صندلی جابجا شود تا او بتواند به راحتی بنشیند با پاسخ منفی زن باردار مواجه شد و در جوابی کنایه‌آمیز به این زن گفت کمی وزنش را کم کند. پاسخ منفی زن باردار و همچنین این جواب طعنه‌آمیز موجب شد تا او از کوره در برود و اقدام به پاره کردن گردنبندش کند.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع درگیری را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که زنی که ایستاده است، ناگهان خشمگین شده و با حرکتی سریع اقدام به پاره کردن گردنبند زن باردار که روی صندلی نشسته است می‌کند. پس از آنکه زن باردار تلاش کرد تا عکسی از زن مهاجم تهیه کند او اقدام به گرفتن تلفن همراهش کرد. این اتفاق روز پنجشنبه ۱۰ اکتبر و در قطاری که از ایستگاه راه آهن جنوبی به سمت ایستگاه پل لندن در حرکت بود رخ داد.

سخنگوی راه آهن جنوبی در این باره گفت: "ما به هیچ وجه بدرفتاری یا رفتار تهدیدآمیز را در قطارهای خود تحمل نمی‌کنیم. از همه شاهدان عینی که از نزدیک شاهد این درگیری بودند و اطلاعاتی در مورد آن دارند می‌خواهیم تا با پلیس حمل و نقل انگلیس تماس بگیرند."

گفتنی است؛ درگیری این دو زن در یکی از قطارهای انگلیس در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز درگیری فیزیکی شدید یک مأمور پلیس با مسافری جوان در یکی از قطارهای این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.


بیشتر بخوانید: حمله غافلگیرکننده مأمور پلیس به مرد جوان در مترو + فیلم


انتهای پیام/

درگیری با زن باردار بر سر صندلی قطار!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
بیشتر ناراحتیش از گردنبنده بوده تا صندلی .
امان از حسادت زن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
کارت قرمز مستقیم
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
روشنفکری و تمدن انگلیسی را شاهد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
بازم یک سیاه پوست !
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
اون پیرزن کناری چه باحال نگاه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد علوی
۰۷:۱۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
با سلام و احترام حالا این چیه بر داشتید درج کردید یعنی وقت خودتوت و خوانندگان این قدر زیادی و بی ارزش هست حالا با فرض اینکه یک روانی در یه گوشه دنیا یه غلطی کرد واقعا که!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۶:۵۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
سلام من یه اطلاعات دقیقی از اون زن مهاجم دارم باید به کی بگم؟
آخرین اخبار