مسئول اطلاع رسانی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

اعلام آمادگی ایران برای پذیرش نامحدود زائران پاکستانی/ بیش از ۴۱ هزار زائر از مرز میرجاوه وارد کشور شدند

طباطبایی‌زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده تا هر زمانی که زائر پاکستانی قصد ورود به کشور را دارد، مرز باز شود.


اعلام آمادگی ایران برای پذیرش نامحدود زائران پاکستانی/ بیش از ۴۱ هزار زائر از مرز میرجاوه وارد کشور شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده، مسئول اطلاع رسانی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از ورودی شهرستان میرجاوه تاکنون بالغ بر ۴۱ هزار و ۲۰۰ نفر از مرز پاکستان وارد ایران و از خدمات ۶ گانه ستاد اربعین بهره‌مند شدند.

او ادامه داد: برای پذیرایی و اسکان این زوار ۶ موکب را طراحی کردیم و امسال زوار از نقطه ورود به کشور ایران تا خروجی مرز شلمچه به صورت استان به استان هدایت می‌شوند و مشکلات آنها در طول مسیر توسط خادمان اربعین رسیدگی می‌شود.


بیشتر بخوانید: تردد از مرز خسروی از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است


مسئول اطلاع رسانی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اکنون در مرز میرجاوه تردد روان است و همه امکانات برای ورود زوار اندیشیده شده است، همچنین از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران این آمادگی اعلام شده است که تا هر زمانی که زائر پاکستانی قصد ورود به کشور را دارد، مرز باز شود.

طباطبایی‌زاده گفت: زائران به محض ورود از لحاظ سلامت و درمانی بررسی می‌شوند و تا به امروز خوشبختانه مشکل خاصی مشاهده نشده است و جای نگرانی نیست.

او تأکید کرد: در بحث حمل و نقل به دلیل آنکه زوار پاکستانی مشقت‌های سختی دارند، اتوبوس‌های ایرانی در آنجا قرار داده شده که به صورت رایگان خدمت رسانی کنند.

مسئول اطلاع رسانی ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: ما برای زواری که قصد سفر به شلمچه را دارند، ۵ رام قطار در نظر گرفتیم که از زاهدان تا شلمچه به راحتی انتقال یابند و این ۵ رام در حال حاضر پر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار