آل‌اسحاق:رفع‌ مشکلات بخش خصوصی در گرو میزان کار‌آمدی اتاق‌های بازرگانی است

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه رفع چالش‌های اقتصادی تنها با همراهی و هماهنگی کامل میان بخش خصوصی و دولتی امکان پذیر است،گفت: مشکلات اقتصادی با شعار برطرف نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز ، یحیی آل‌اسحاق در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی استان البرز واقع در اتاق بازرگانی‌ اظهار داشت: رفع‌ مشکلات بخش خصوصی در گرو میزان کار‌آمدی اتاق‌های بازرگانی است.

او افزود: ‌در شرایط اقتصادی غیر عادی و برقراری ارتباط نزدیک با مدیران دستگاه‌های اجرایی از ویژگی‌های اتاق بازرگانی موفق درحوزه‌های تجاری، اقتصادی و خدماتی است.

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه معمولا در شرایط اقتصادی غیر‌عادی ارگان‌ها با یک سری مشکلات در ارائه خدمات به بخش تولید و صادرات مواجه می‌شوند، بیان کرد: در این گونه مواقع این کارشناسان مجرب اتاق‌های بازرگانی کاردان هستند که با ارائه راهکارهای مناسب و انتقال تجربیات ارزشمند به بدنه دولت وظیفه خطیر ساماندهی و رفع چالش‌های اقتصادی را برعهده می‌گیرند.

آل‌اسحاق با اشاره به اتاق بازرگانی البرز به عنوان اتاق موفق در ساماندهی تشکل‌ها، نزدیک کردن صنعت و دانشگاه و برقراری ارتباط با ارگان‌های مختلف بوده است، گفت: تلاش‌های این اتاق به ویژه در شرایط تحریم در رفع بسیاری از موانع کسب و کار راهگشای بوده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مستقر در اتاق بازرگانی البرز به عنوان مکانی نقش آفرین و تاثیر‌گذار در معرفی ظرفیت‌های صنعتی به هیئت‌های تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی نام برد و گفت: مشکلات اقتصادی با شعار برطرف نمی شود، رفع چالش‌های اقتصادی تنها با همراهی و هماهنگی کامل میان بخش خصوصی و دولتی امکان پذیر است.

انتهای پیام/پ

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مستقر در اتاق بازرگانی البرز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.