ملی پوشان با پشتوانه ۱۴ گل از فدراسیون فوتبال طلبکار شدند

بازیکنان تیم ملی فوتبال نسبت به پرداخت نشدن پاداش‌های شان از سوی فدراسیون گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه هفته پیش در دومین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توانست با نتیجه ۱۴ بر صفر کامبوج را شکست بدهد و به صدر جدول گروه C این رقابت‌ها صعود کند.

پس از این بازی، مهدی طارمی که در دیدار با کامبوج ۲ گل به ثمر رسانده بود گلایه‌هایی را نسبت به مسئولان فدراسیون فوتبال مطرح و اعلام کرد: بازیکنان در تیم ملی شرایط سختی دارند. مسئولان کمی باید روی قولی که می‌دهند پایبند باشند. اگر قول ندهید ما ناراحت نمی‌شویم. ولی اینکه قول می‌دهید و به آن عمل نمی‌کنید ما را کمی آزرده خاطر می‌کند. همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا تیم ملی ایران نتیجه بگیرد. پاداش‌های کی‌روش به من ربطی ندارد، اما فوتبالیست‌ها همیشه تلاش کرده تا دل مردم را شاد کنند.

همچنین علیرضا بیرانوند هم روز گذشته در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی اظهار داشت: وضعیت مان بد نیست، اما در اردو‌های اخیر پاداش نگرفته ایم که آن را هم مهدی تاج و ساکت با صحبت‌هایی که انجام می‌دهند پرداخت می‌کنند.

گلایه‌های بازیکنان تیم ملی نسبت به پرداخت نشدن پاداش‌های شان در شرایطی مطرح شده است که فدراسیون فوتبال به دلیل حمایت نشدن از سوی دولت و همچنین دریافت نکردن مطالباتش از سوی فیفا در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و از لحاظ مالی روز‌های فوق العاده دشواری را پشت سر می‌گذارد.

شرایط اقتصادی کشور سبب شده فدراسیون نتواند پاداش تیم ملی از حضور در جام جهانی را از فیفا بگیرد. پاداشی که بخشی از آن صرف هزینه اردو‌های آماده سازی تیم ملی و همچنین اجاره کمپ لوکوموتیو مسکو برای اقامت ملی پوشان در زمان جام جهانی شده است و البته کارلوس کی روش هم حدود ۱۰ درصد از این مبلغ حدود ۱۰ میلیون دلاری را دریافت کرد. با این وجود بازیکنان تیم ملی تاکنون نتوانسته اند سهم خود را از پاداش صعود به جام جهانی دریافت کنند.

از طرفی ملی پوشان فوتبال ایران برای برد در بازی با عمان و چین در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا هم حدود ۶ هزار دلار باید دریافت کنند که این مبلغ هم به دلیل مشکلات مالی فدراسیون تاکنون پرداخت نشده است.

شنیده می‌شود شاگردان مارک ویلموتس برای برتری در ورزشگاه آزادی مقابل سوریه و متوقف کردن کره جنوبی در خارج از خانه در بازی‌های تدارکاتی خرداد ماه تیم ملی هم مبلغی را طلب دارند.

همچنین به نظر می‌رسد بازیکنان تیم ملی برای برتری ۲ بر صفر مقابل هنگ کنگ در بازی اول مقدماتی جام جهانی هم باید پاداشی حدود ۲ تا ۳ هزار دلار دریافت کنند که این مبلغ هم تاکنون به حساب آن‌ها واریز نشده است.

مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون فوتبال اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا هرچه سریع‌تر با رفع مشکلات مالی بتوانند این مبالغ را به بازیکنان پرداخت کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
این همه کارگر . سرباز . کارمند و ...
دارن برای این مملکت انجام وظیفه میکنن . حرف از پاداش و چیز دیگه نمیزنن . بابا بعضیا 1 ساله حقوق نگرفتن پاداش جای خودش

شما ها با این درامد میلیاردی بازم مینالین

راست میگن هرچی پولدارتر میشی پروتر میشی