توسعه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری آلوارس و سازمان همیاری‌های استان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از توسعه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری آلوارس مهرگان و سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان اردبیل با نظارت این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه مشترک با مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری های استان و سرمایه گذار مجموعه آلوارس مهرگان از توسعه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری آلوارس مهرگان و سازمان همیاری ها و شهرداری های استان اردبیل با نظارت این اداره کل و به منظور توسعه گردشگری در استان خبر داد.

او با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای حضور سرمایه گذاران در استان اردبیل، گفت: مقرر شد برای تسهیل در روند اجرای پروژه های مورد توافق و مجوزهای لازم برای ساخت و ایجاد هتل 4 ستاره در اسرع وقت صادر شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: همچنین توسعه پیست اسکی آلوارس توسط خود سرمایه گذار و ایجاد مراکز تفریحی از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود.

فلاحی با اشاره به ایجاد انگیزه در بین سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، افزود: منطقه آلوارس استعداد بخصوصی در توسعه مراکز تفریحی و ورزشی به ویژه مراکز تفریحی زمستانی دارد که امیدواریم با ایجاد یک هتل در این منطقه ماندگاری مسافران و گردشگران در آن افزایش یابد.

او گفت: توسعه منطقه آلوارس و ایجاد زیرساخت های گردشگری و رفاهی همواره مورد تاکید استاندار اردبیل بوده است و این منطقه در صورت توسعه می تواند به قطب گردشگری زمستانی در سطح کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/ع

ایجاد زیرساخت های گردشگری و رفاهی در استان اردبیل

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.