حمله خمپاره‌ای به شهر آکچا قلعه در ترکیه

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند از مناطق تحت کنترل عناصر گروه موسوم به یگان‌های مدافع خلق دو خمپاره به مرکز شهر آکچا قلعه شلیک شد.

حمله خمپاره‌ای به شهر آکچا قلعه در ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تی آر تی، ساعتی پیش از مناطق تحت کنترل عناصر گروه موسوم به یگان‌های مدافع خلق (ی‌پ‌گ) دو خمپاره به مرکز شهر آکچاقلعه ترکیه شلیک شد. این خمپاره‌ها به نقطه‌ای در نزدیکی یک هتل در مرکز شهر اصابت کرد.

بر اساس آخرین خبر‌ها نیرو‌های امنیتی در اطراف محل اصابت این خمپاره‌ها که منفجر نشده‌اند تدابیر امنیتی گسترده اجرا کردند.

وزارت دفاع ترکیه امروز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در چارچوب عملیات موفقیت‌آمیز چشمه صلح نیرو‌های مسلح ترکیه در شرق فرات تاکنون ۴۱۵ عضو گروه تروریستی پ‌ک‌ک/پ‌ی‌د-ی‌پ‌گ از پای درآمدند.»

بر اساس این اطلاعیه، همچنین در پی عملیات چشمه صلح شمار زیادی از مواضع «گروه‌های تروریستی» در شرق فرات منهدم شده است. در همین حال، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه، براى ارزیابى آخرین تحولات عملیات مذکور از مرکز فرماندهی در خط مرزی بازدید کرد.

 آکار دیروز هم مدعی موفقیت‌آمیز بودن عملیات تجاوزکارانه این کشور در شمال سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم شد و اعلام کرد در این عملیات تاکنون ۳۴۲ تروریست کشته شده‌اند. (بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار