انهدام باند سرقت ۹ نفره منازل در تهران/ متهمان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند

رئیس اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سرقت ۹ نفره منازل در تهران خبر داد.

سرهنگ محمد حسن رحیمی رئیس اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از دستگیری اعضای باند سرقت منزل ۹ نفره‌ای خبر داد و گفت: اعضای این باند به صورت گروه‌های ۳ و ۴ نفره از منازل سطح شهر تهران در محدوده پیروز و شریعتی اقدام به سرقت می‌کردند.

او گفت: طبق بازجویی‌هایی که از متهمان صورت گرفته است، سارقان تاکنون به ۴۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: نحوه ورود این افراد به داخل خانه‌ها از طریق بالکن بوده و در ساعات ابتدایی شب اقدام به عملی کردن نقشه‌های خود می‌کردند.


بیشتر بخوانید: روش جدید سارقان برای ورود به منازل شهروندان + توصیه سارق حرفه‌ای برای جلوگیری از سرقت


وی افزود: اموال مورد هدف سارقان، بدلی جات، طلا و جواهر، عتیقه و وسایل زینتی در منازل بوده و نسبت به سرقت این اقلام اقدام می‌کردند.

رئیس اداره ۱۷ پلیس آگاهی پایتخت گفت: در زمان دستگیری متهمان یکی از این افراد با استفاده از اسلحه‌ای که به همراه داشت به سمت ماموران پلیس شلیک کرده و در حین تعقیب و گریز نیز او تیر خورده و اکنون در بیمارستان در حال مداوا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مشکلات بزرگ عموما راه حلهای آسانی دارند، چرا که برای مثال اگر قفل هوشمند ضد دیلم روی دربهای ورودی نصب باشد و همچنین حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، نورگیر، پاسیو و پنجره ها نصب کنیم، دیگه حتی اگر سارقین تا پشت درب . پنجره ها هم برسند، باز هم به هیچ صورتی نمیتونن وارد بشن که بخوایم نگران سرقت آنها باشیم.
آخرین اخبار