مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در بوشهر آغاز شد

مرحله استانی بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی در بوشهر آغاز شد.

مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در بوشهر آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مرحله استانی بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی امروز در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر آغاز به کار کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در حاشیه مراسم آغاز به کار این جشنواره، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، گفت: پس از آغاز فعالیت پایگاه اینترنتی جشنواره بین المللی قصه گویی، بیش از ۲۰۰ نفر در گروه‌های سنی مختلف از بوشهر در این پایگاه بارگذاری شد که پس از بررسی، ۲۰ اثر برای شرکت در مرحله استانی انتخاب شدند.

سمیه رسولی افزود: ۱۴ اثر در رده سنی بزرگسالان، سه اثر در رده نوجوان و سه اثر هم در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها توانستند نمره قبولی از داوران مرحله استانی را دریافت کنند.

او با اشاره به اینکه قصه‌گو‌ها صبح و عصر امروز این قصه‌ها را اجرا می‌کنند، بیان کرد: عصر امروز در آیین پایانی جشنواره استانی، پنج برگزیده این مرحله معرفی می‌شوند و به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند.

مرحله منطقه‌ای بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی در شیراز برگزار می‌شود و مرحله نهایی جشنواره نیز همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

آغاز مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.