کریمی: از وقتی که دل را به دریا زدم، کشتی‌هایم را بردم/ باید با «کاکس» هم همین کار را کنم

نایب قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان گفت: از زمانی که دلم را به دریا زدم، در مبارزاتم موفق عمل کردم و شکست‌هایم تبدیل به پیروزی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌علیرضا کریمی با اشاره به اینکه در لیگ برتر آزاد در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، اظهار داشت: خیلی وقت است که با بازار بزرگ ایران قرارداد بسته‌ام. تمریناتم را به زودی آغاز می‌کنم و رفته رفته برای المپیک استارت خواهم زد. در لیگ در همان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت. بعد از اتمام این رقابت‌ها، از آذر ماه اردو‌های تیم ملی آغاز می‌شود، چون باید در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنیم.

کریمی: از وقتی که دل را به دریا زدم، کشتی‌هایم را بردم/ باید با «کاکس» هم همین کار را کنم

دارنده دو مدال برنز کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ در مورد روحیه‌اش برای آغاز دوباره تمرینات، تأکید کرد: روحیه من همیشه خوب بوده و الان هم خوب است. ان‌شاءالله از این هم بهتر خواهد شد و خودم را برای حضور در اردو‌های تیم ملی به خوبی آماده می‌کنم.

نایب قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در مورد مبارزه‌هایش در پیکار‌های جهانی نورسلطان گفت: راحت به فینال رسیدم. با هیچ حریفی تا فینال مشکلی نداشتم و می‌دانستم خیلی راحت آن‌ها را می‌برم. یک مقدار با جیدن کاکس مشکل داشتم. قبلاً هم گفته بودم که شرایط بدنی خاصی دارد، اگر در شب فینال خودم بودم می‌توانستم بهتر با او کشتی بگیرم. من برنده‌های مبارزه با کشتی‌گیر آمریکایی را راحت برده‌ام. دو تا از کشتی‌گیرانی که او را شکست داده‌اند یا کاکس خیلی سخت و نزدیک آن‌ها را برده، مثلاً ۳ بر ۲ یا ۲ بر یک، را با اختلاف ۸ تا ۱۰ امتیاز شکست داده‌ام، اما با کاکس سخت کشتی گرفته‌ام.

کریمی خاطرنشان کرد: نباید این کشتی را برای خودم حساس‌تر از این کنم. گاهی بار روانی سنگین یک مبارزه، کار را خراب می‌کند. زمان‌هایی بود که احساس می‌کردم با برخی از حریفان داخلی یا خارجی‌ام مشکل دارم و دو سه بار به آن‌ها می‌باختم. در نهایت به این نتیجه می‌رسیدم که نهایتاً دوباره می‌بازم، دقیقا در همان وقت بود که دل را به دریا می‌زدم و هر چیزی که داشتم را روی تشک می‌گذاشتم و اتفاقا به پیروزی می‌رسیدم. می‌گفتم می‌روم کشتی‌ام را می‌گیرم و هر چیزی هم شد؛ شد. از آن موقع به بعد دیگر به آن حریفان نمی‌باختم. شاید باید با کاکس هم اینطور باشم، ضمن اینکه این بار هم خیالم راحت بود اگر ببازم هم مدالم قطعی است. شاید اگر فکر می‌کردم باخت به کاکس به معنای از دست دادن مدال است، روی کشتی‌ام تاثیر می‌گذاشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار