همراهی مردم و زائران با پلیس دو سویه و ناگسستنی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با قدردانی از همراهی مردم مرزدار مهران با پلیس در ماموریت اربعین حسینی و لزوم ارائه خدمات مناسب و مضاعف به زائران، گفت: همکاری مردم و زائران با پلیس دو سویه و ناگسستنی است.

همراهی مردم و زائران با پلیس دو سویه و ناگسستنی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ فرزاد یاسمی گفت:امسال اربعین حسینی (ع) به خوبی حس همبستگی و ارادت واقعی ملت ایران اسلامی را نشان داد.

او مهمان نوازی و میزبانی مردم مرزدار مهران از میلیون‌ها زائر حسینی را وصف ناپذیر و درخور بهترین توصیفات عنوان کرد و گفت: تکمیل زیرساخت‌ها در این شهر مرزی و ارائه خدمات مضاعف و مناسب به مردم مرزدار مهران، کمترین کاری است که در قبال زحمات آن‌ها باید انجام داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام همراهی زائران با پلیس در ماموریت اربعین را قابل تغییر عنوان کرد و گفت:با وجود نارسایی‌ها و کمبود‌هایی که وجود دارد، اما عشق به اباعبدالله الحسین (ع) رخنه‌ای در عزم مردم و زائران عزیز ایجاد نکرده است.

او در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی نیروی انتظامی در مورد اربعین اشاره کرد و گفت: پلیس در کنار وظیفه تامین امنیت انتظامی و ترافیکی خود با اطلاع رسانی مناسب، به موقع و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما و اجرای سند جامع فرهنگی توانسته است فضای معنوی را در مورد اربعین حاکم کند.

انتهای پیام/غ

مردم مهران شایسته بهترین ها

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.