وزنه‌برداران در مسابقات گزینشی قطر و ترکیه حاضر می‌شوند

ملی پوشان وزنه برداری ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک قطر و ترکیه شرکت خواهند کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری ایران این روز‌ها خود را برای شرکت در رقابت‌های گزینشی سوئیس آماده می‌کند و از طرفی کیانوش رستمی هم قرار است در رقابت‌های انتخابی پِرو شرکت کند. اما در جدول رنکینگ جهانی ۴ وزنه بردار دیگر ایرانی حضور دارند که همچنان شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارند.

ایوب موسوی، محمد زارعی، علی هاشمی و علی داوودی، در کنار رستمی و مرادی ۶ نفری هستند در رنکینگ اوزان خود این شانس را دارند که با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر برتر دسته خود، یکی از ۲ نمایده ایران در المپیک آتی باشند.


  بیشتر بخوانید: مسیر پیچیده وزنه برداران ایران تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو


رقابت‌های گزینشی قطر و ترکیه در ۶ ماهه آتی (۱۰ آبان تا ۹ اردیبهشت ۹۹) یکی از مراحلی است که وزنه برداران ایرانی می‌توانند در آن حضور داشته باشند و با جمع آوری امتیازات سهمیه المپیک را به دست آورند.

البته با نظر محمد حسین برخواه، این ۶ نفر هر یک در یکی از این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: واکنش رئیس فدراسیون وزنه برداری به حذف علی‌حسینی از رقابت‌های گزینشی المپیک


در میان این ۶ نفر باقی مانده که همچنان شانس حضور در المپیک را دارند، داوودی و هاشمی اوضاع بهتری نسبت به موسوی، زارعی، رستمی و مرادی دارند و در نهایت باید دید کدام یک از این ۶ نفر ترکیب ۲ نفره تیم ملی وزنه برداری ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از وزنه‌برداری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار