کرمان نیمه دوم آبان ماه میزبان وزیر اقتصاد خواهد بود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد برای بررسی مسائل فعالان اقتصادی از جمله فضای کسب و کار، مالیاتی و همچنین تامین منابع مالی ریالی در نیمه دوم آبان ماه به کرمان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست مشترک پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور با وزیر اقتصاد و با حضور استاندار کرمان برگزار شد.

در این نشست مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه‌های تامین مالی در نظام بانکی و تامین مالی پروژه‌های اقتصادی استان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین موضوعات مربوط به حوزه‌های مالیاتی در استان کرمان و سایر سرفصل‌های مرتبط با ماموریت‌های وزارت امور اقتصاد دارایی در حوزه استانی مورد بررسی قرار گرفت.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از وزیر اقتصاد درخواست کرد: تا برای بررسی مسائل فعالان اقتصادی از جمله فضای کسب و کار، مالیاتی و همچنین تامین منابع مالی ریالی برای واحد‌های اقتصادی فعال به استان کرمان سفر کند.

فدائی استاندار کرمان هم از وزیر اقتصاد بابت همکاری خوب با استان کرمان در حل مشکلات اقتصادی قدردانی کرد و گفت: با توجه به دعوت پورابراهیمی ما هم آمادگی داریم که کلیه مسائل مربوط به حوزه‌های وزارت اقتصاد را قبل این سفر جمع بندی کنیم تا مصوبات خوبی را برای استان شاهد باشیم.

وزیر اقتصاد هم از پور ابراهیمی و استاندار کرمان تقدیر کرد و ابراز خوشحالی کرد که به این دعوت به استان سفر کند و پیگیری مسائل و مباحث مرتبط با حوزه اقتصادی را داشته باشد و اعلام کرد به زودی در اواسط آبان ماه برنامه ریزی برای سفر به کرمان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ی

جمع بندی مسائل اقتصادی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۳۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
فقط حرف وشعار ميزند و كار انتخاباتي
آخرین اخبار