فرماندار ارومیه:

هماهنگی برای مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان ضروری است

فرماندار ارومیه گفت: هماهنگی برای مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، صبح امروز با حضور فرماندار ارومیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا ملامحمدی زاده در این جلسه با تاکید بر برنامه ریزی برای فصول سرد سال، اظهار داشت: اتخاذ تمهیدات لازم و حفظ آمادگی به منظور مقابله با هر نوع حادثه احتمالی در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن فصول پاییز و زمستان ضروری است.

فرماندار ارومیه با اشاره به احتمال وقوع حوادث طبیعی ناشی از نزولات آسمانی در مناطق کوهستانی، مسکونی و راه‌های ارتباطی، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی از هم اکنون باید هماهنگی لازم برای مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان را داشته باشند.

او  تدارک امکانات لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی توسط بخشداری‌ها در روستا‌ها را ضروری دانسته و افزود: سوخت ذخیره برای مراکز آموزشی، پزشکی و برخی از واحد‌های صنفی باید از هم اکنون پیش بینی شود.

فرماندار ارومیه بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید هر چه سریعتر کمبود‌ها را شناسایی و اقدامات لازم برای تامین امکانات ضروری، چون ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز را انجام دهند.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.