سراج در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مقصران سیل فروردین ماه به دادسرا معرفی شدند

مشاور رئیس قوه قضاییه از معرفی مقصران سیل فروردین ماه امسال به دادسرا خبر داد.

مقصران سیل فروردین ماه به دادسرا معرفی شدندناصر سراج مشاور رئیس قوه قضاییه و رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با گزارش سازمان بازرسی درخصوص سیل فروردین ماه امسال گفت: در رابطه با علت یابی سیل امسال از ۳۱ استان گزارش تهیه کردیم که اولویت با ۴ استان سیل زده بود.

سراج بیان کرد: گزارش‌های تهیه شده بیش از ۴ هزار صفحه است که تحویل رئیس قوه قضاییه داده شد.

مشاور رئیس قوه قضاییه گفت: تا زمانی که بنده رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودم گزارش ۲۱ استان تهیه شده بود و به احتمال زیاد گزارش ۸ استان دیگر هم تا امروز تکمیل شده است.


بیشتر بخوانید: هاشمیان: پرونده‌ای در خصوص سیل گلستان تشکیل نشده است


سراج ادامه داد: در گزارش‌های تهیه شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور تمام افراد و دستگاه‌هایی که به لحاظ مسئولیت خود در وقوع سیل و خسارت‌های بعد از آن مقصر بودند، شناسایی و به دادسرا‌ها معرفی شدند.

انتهای پیام/

رسیدگی به پرونده مقصران سیل امسال در سازمان بازرسی کل کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مقصران سیل چه جالب باران و رحمت خداهم تقصیر دیگران میندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
وقتی جنگل ها را میدن به برخی افراد که بنام بریدن درختان خشک و تجمیع بارندگی ها پشت سد و رها نکردن آن در مواقع لزوم برای دست آویزی بهانه خشکسالی و از بین بردن کشاورزی مملکت و وابستگی به محصولات خارجی ، باعث شد که در بارندگی امسال به علت ترس از شکستگی سد مجبور شوند آب سد ها را در زمان بارندگی رها سازی کنند که موجبات تشدید سیل شود ، کمی اگر دقت کنید نمی شود آنقدر باران ببارد که در وسعت بسیار بالا ارتفاع سیلاب از ارتفاع درختان هم بیشتر شود ( بعنوان مثال امسال سد سپیدرود پر از آب بود اما در مقطعی به برنج کاران آب نمی دادند)
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۴۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مقصران// ابر باد مه خورشید خدا بگم چکارشون کنه.البته انسانهایی هم که خودشون را در سیل انداختند و کشته شدند هم باید مجارات شوند.خانه ها پلها و جادها یی که خود را در معرض سیل قرار دادند دیگر نبایذ ساخته شوند تا تنبیه گردند.
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۵:۴۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مگر از اختلاسها، چیزی اضافه مونده که خرج مردم بشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
جناب ناصر سراج: از زحماتی که کشیده اید یک دنیا تشکر ولی یک سوال اساسی اینکه: آیا؟ برای بارش های جوی امسال که در فصول بارشی قرار داریم تمهیداتی اندیشیده شده است؟که دوباره مبتلا و گرفتار نشویم؟....آیا روشهائی اتخاذ شده که هم ملت و هم دولت با احتساب جبران ضرر زیان های مالی و جانی متحمل نشویم؟.....آیا تجربه فروردین سال گذشته درسی برای عبرت بارشهای امسال شده است؟ یا اینکه نه با ریزش نزولات جوی روز از نو روزی از نو دوباره مشق از سرخط.........جناب تان خوب میدانید که این داستان و سناریو40سال است که ادامه دارد.....................بالاخره تا کی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
آیا آقای سراج مسئول پاسخ به این سوالات است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
این سوالات مربوط به قوه مجریه ودولت است نه قوه قضائیه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
سلام . همانطور که دوستمون گفتن این رو باید دولت و دستگاههای زیرمجموعه آن جوابگو باشند . آقای سراج و قوه قضاییه همین مسئولین بی کفایت رو پیگرد قرار دادن داداش
آخرین اخبار