کاراندیش: مراحل رسیدگی به پرونده شکاری یک سال طول می‌کشد

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: بازی کردن شکاری هیچ مشکلی برای تیم تراکتور ایجاد نمی‌کند و سرمربی تیم در این باره تصمیم می‌گیرد.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت شکایت باشگاه ذوب آهن از شکاری و اینکه این بازیکن به همین دلیل بازی نمی‌کند، اظهار کرد: این موضوع شایعه است و باشگاه تراکتور مخاطب شکایت ذوبی‌ها نیست و پرونده رضا شکاری ارتباطی به این باشگاه تبریزی ندارد. بازی کردن شکاری هیچ مشکلی برای تیم تراکتور ایجاد نمی‌کند و سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که از این بازیکن استفاده کند یا نکند.

او ادامه داد: تیم ما بازیکنان شاخص و مطرح زیاد دارد و در پست رضا شکاری هم بازیکن داریم و دنیزلی تشخیص می‌دهد که چه زمانی از شکاری استفاده کند؛ بنابراین بازی کردن شکاری بستگی به نظر دنیزلی دارد و ارتباطی به پرونده شکایت ذوب آهن ندارد.

ذوب آهن فقط درباره حق رشد شکاری می‌تواند به فیفا شکایت کند

کاراندیش درباره اینکه شکاری هم دلیل بازی نکردنش را شکایت ذوبی‌ها اعلام کرده است، بیان کرد: این بازیکن اطلاعی از این موضوع ندارد چرا که تنها مسئله‌ای که ذوب آهن می‌تواند درباره پرونده رضا شکاری در فیفا مطرح کند در مورد حق رشد این بازیکن از باشگاه روبین کازان است. همچنین فسخ قرارداد این بازیکن  با باشگاه قبلی خود طی مراحل قضایی و اداری صورت گرفته است.  

او درباره اظهارات سخنگوی باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه به زودی رای پرونده شکاری صادر می‌شود، گفت: من از ۲ باشگاه روبین کازان و روستوف استعلام گرفتم و مشخص شد که به تازگی فیفا طی نامه‌ای به این ۲ باشگاه برای حق رشد شکاری خواستار  دریافت مدارک شده است. همچنین هیچ نامه‌ای به شکاری ارسال نشده است. به هر حال مراحل رسیدگی به پرونده شکاری در اتاق حل اختلاف فیفا یک سال طول می‌کشد.  

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در پایان گفت: به هر حال نامه فسخ قرارداد شکاری با باشگاه ذوب آهن در هیئت فوتبال استان اصفهان و تبریز موجود است و مشکلی در این باره نداریم.


بیشتر بخوانید: کاراندیش: مدارک کافی برای دفاع از شکاری داریم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار