اضافه شدن دو دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی بابل

رییس سازمان اورژانس بابل گفت: دو دستگاه آمبولانس اسپرینتر کمک دار  ۳۱۵ به اورژانس ۱۱۵ بابل تحویل داده شد.  

لعلی رییس سازمان اورژانس بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با پیگیری‌های تیم مدیریتی سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل و با رایزنی‌هایی انجام شده با کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور مقرر شد ۳ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار به روز دنیا برای نقاط صعب العبور شهرستان بابل تحویل سازمان اورژانس این شهر شود.

او افزود: یک دستگاه از این آمبولانس ها ماه‌های قبل تحویل داده شد و ۲ دستگاه دیگر هم اکنون به اورژانس ۱۱۵ بابل تحویل دادند.

 لعلی گفت: این آمبولانس‌ها مدل بنز اسپرینتر تولید سال ۲۰۱۸ شرکت میزن بنز آلمان هستند که دارای تجهیزات کامل مطابق استاندارد‌های روز تیپ B در دنیا هستند.

رییس سازمان اورژانس بابل افزود: آمبولانس‌های اسپرینتر ۳۱۵ کمکدار تحویلی به اورژانس بابل مجهز به تجهیزات مدرن روز دنیا شامل دی سی شوک و ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) و برانکارد‌های مجهز جهت راحتی بیشتر بیماران هستند.

لعلی گفت: تجهیزات و امکانات به کار رفته در این آمبولانس ها از بروزترین‌های دنیا است و می‌توان در مناطق صعب العبور و بالادست شهرستان بابل از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/ م

تحویل دو دستگاه آمبولانس جدید به دانشگاه علوم پزشکی بابل

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار