کشف انواع قرص و داروی غیر مجاز در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: ۳ هزارو ۳۰۶ عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز در شهرستان میاندورود کشف شد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص و داروی غیر مجاز از سوی فردی در این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی، در بازرسی از محل فعالیت متهم در مجموع ۳ هزار و ۳۰۶ عدد انواع قرص‌های مخدر، روانگردان و غیر مجاز، کشف کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ داداش تبار بابیان اینکه دارو‌های مخدر عاملی مهم و مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

او با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم هرگونه مواد مخدری نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

۳ هزارو ۳۰۶ عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز زیر ذره بین پلیس میاندورود

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار