اجرای ۵۴ طرح اشتغال برای مددجویان چالوسی

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: ۵۴ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت در ۶ ماه امسال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی اویلی رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت از طریق اشتغال است، گفت: بر همین اساس تمام توان خادمان محرومان در کمیته امداد معطوف به افزایش بهره‌وری  و در نتیجه افزایش تعداد مددجویان توانمند و خودکفا شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال ۵۴ طرح اشتغال با مبلغ یک میلیارد و ۲۷۵  میلیون تومان اجرا شده است، افزود: تسهیلات اشتغال از طریق  صندوق امداد ولایت، اعتبارات بانکی و منابع اشتغال روستایی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت:  طرح‌های اجرا شده در زمینه‌های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، صنفی و صنعتی بوده است.

قمی با بیان اینکه در این مدت ۹۵ نفر از خدمات آموزش بهره‌مند شدند، افزود: برای دو  نفر کاریابی  صورت گرفت و از هزار و ۳۲۴ طرح، از سوی  ناظران واحد اشتغال  بازدید شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس با ابراز امیدواری نسبت به حفظ روند رو به پیش توانمندسازی مددجویان، گفت: نیکوکاران  چالوسی می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت یاری‌گر کمیته امداد در افزایش تعداد و مبلغ وام‌های پرداختی به طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان شهرستان باشند.

او افزود: در  چالوس ۲ هزار و ۵۱۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

۵۴ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار