نگهداری ۱۰۸ سالمند در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی کاشان

رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت:۱۰۸ سالمند در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی کاشان نگهداری می شود که از این تعداد ۵۳ سالمند مرد و ۵۵ نفر زن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،ام البنین متقی نژاد رییس اداره بهزیستی کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۰۸ سالمند در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی کاشان نگهداری می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد ۵۳ سالمند مرد و ۵۵ نفر زن هستند.

او با اشاره به اینکه ۷۳ نفر از سالمندان نگهداری شده بومی شهرستان کاشان هستند، ابراز داشت: ۳۵ نفر از این تعداد افرادی هستند که از دیگر شهرستان‌ها برای نگهداری و مراقبت به مراکز تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان منتقل شده اند.

رییس اداره بهزیستی کاشان از مراقبت ۶۷ سالمند مجهول الهویه خبر داد و افزود: این افراد با حکم مقام قضایی در مراکز مستقر در سطح شهرستان بستری شده اند.

او با بیان اینکه برای هر سالمند مجهول الهویت هشت میلیون و ۵۵۰ هزار ریال یارانه از طرف اداره بهزیستی کاشان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این مقدار یارانه برای هر سالمند دارای سرپرست ماهیانه هفت میلیون ریال است.

متقی نژاد تصریح کرد: مبلغ یارانه پرداختی به مراکز نگهداری سالمندان بابت ارائه خدمات در کل شهرستان بیش از ۸۵۰ میلیون ریال در ماه است.

او همچنین از کمک‌های مردمی و خیرین در نگهداری و مراقبت از سالمندان خبر داد و ابراز داشت: به جز مبالغ یارانه اختصاص داده شده از طرف اداره بهزیستی، بیش از ۷۰ درصد از هزینه‌های دیگر از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی بهزیستی کاشان به سالمندان

برچسب ها: بهزیستی ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.