۵۶۰ سیلندر گاز در گناوه توزیع شد

معاون فرماندار گناوه گفت: کمبود سیلندر گاز برطرف شده و امروز ۵۶۰ سیلندر گاز مایع در این شهر توزیع شده است.

حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،بیان کرد: چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته با کمبود سیلندر گاز در گناوه رو به رو بودیم به طوری که پنجشنبه هیچ سیلندر گازی در این شهر توزیع نشد.

او ادامه داد: بیشترین کمبود مربوط به سیلندر‌های گاز شرکت ایران گاز بود.

معاون فرماندار گناوه گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر و سازمان صنعت معدن و تجارت استان پیگیر بودند که کمبود برطرف شود و امروز با توزیع ۵۶۰ سیلندر گاز مایع از سه شرکت سالم گاز، بوتان و ایران گاز، کمبود این سوخت برطرف شد.

امیری با اشاره به اینکه سیلندرهای گاز از ماهشهر به گناوه منتقل شده است، عنوان کرد: البته شرکت جنوب گاز که در گناوه نمایندگی سیلندر پرکنی دارد، از چهارشنبه گاز دریافت نکرده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار گناوه گفت: پیش از این هم چند بار به صورت مقطعی به ویژه در زمستان که مصرف گاز افزایش می‌یابد، با کمبود سیلندر گاز رو به رو شده‌ایم.

امیری بیان کرد: شبکه گازرسانی در ۹۵ درصد شهر گناوه اجرا شده و مسئولان انتظار دارند مردم از گاز طبیعی استفاده کنند که البته برخی از افراد برای تامین هزینه گازکشی در خانه خود مشکلاتی دارند و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

او در همین حال گفت: علاوه بر برخی منازل، بیشتر مراکز عرضه مواد غذایی از سیلندر گاز استفاده می‌کنند که با توجه به گردشگر پذیر بودن گناوه، مصرفشان بالاست.

معاون فرماندار گناوه عنوان کرد: این مراکز بیشتر در منطقه تجاری شهر قرار دارند که هنوز انشعاب گاز به آن‌ها واگذار نشده است.

انتهای پیام/ک

برطرف شدن کمبود گاز مایع در گناوه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.