رونمایی از تراک قدرتمند و زیبای ایسوزو + تصاویر

شرکت ایسوزو از تراک جدید خود با نام D-Max 2020 در کشور تایلند رونمایی کرد.

رونمایی از تراک قدرتمند ایسوزو در تایلند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ژاپنی ایسوزو پس از ۸ سال وقفه در زمینه تولید اتومبیل‌های کلاس تراک، خودروی پرقدرت و زیبای D-Max 2020 را در کشور تایلند رونمایی و به طرفداران این توع از وسایل نقلیه معرفی کرد. با اینکه ایسوزو بیشتر برای تولید کامیون و کامیونت در جهان و به خصوص آسیا شهرت دارد ولی خودروهای D-Max این شرکت نیز از مشخصاتی برتر و امکاناتی پیشرفته در دسته تراک‌ها برخوردار است.


بیشتر بخوانید: آزمایش جالب هیوندا برای اثبات تولید نشدن آلایندگی ازخودروی Nexo


با توجه به علاقه و گرایش فراوان مردم به خودروهای تراک در آمریکای شمالی و جنوبی، ایسوزو برای عرضه خودروی جدید خود در این مناطق به خوبلی برنامه‌ریزی کرده و قابلیت‌های ویژه‌ای را در آن تعبیه کرده است. این شرکت ژاپنی در کشور آمریکا باید با رقیبان قدرتمندی همانند فورد و شورلت رقابت کند. یکی از مدیران ایسوزو در مراسم رونمایی از خودروی D-Max 2020 گفت: "تراک جدید ایسوزو با توانای‌های برتر خود غول‌های فناوری این دسته از خودروها را پست سر می‌گذارند."

رونمایی از تراک قدرتمند ایسوزو در تایلند +تصاویر

رونمایی از تراک قدرتمند ایسوزو در تایلند +تصاویر

خودروی D-Max 2020، تراک زیبای ایسوزو با توانایی‌های خاص

نمای بیرونی اتومبیل D-Max 2020 به گونه‌ای طراحی شده است که در همان نگاه اول هر بیننده‌ای را متوجه خشن و قدرت این خودرو می‌کند. چراغ‌های ال‌ای‌دی با توان نوری بسیار زیاد، جلو‌ پنجره خاص و شیارهای ظریف موجود روی بدنه زیبایی و جذابیت بدنه این خودرو را دوچندان کرده است. 

رونمایی از تراک قدرتمند ایسوزو در تایلند +تصاویر

رونمایی از تراک قدرتمند ایسوزو در تایلند +تصاویر

سیستم‌های متعدد سرگرمی موجود در کابین سفر حضور حتی برای مدتی کوتاه در این خودرو را دلنشین می‌کند. نمایشگر ۹ اینجی بر روی داشبورد که به صورت کامل از سیستم عامل اندروید اتو و اپل کار پلی پشتیبانی می‌کند به خوبی با تمامی دستگاه‌های هوشمند نظیر انواع گوشی‌های iOS و اندروید هماهنگ شده و خدماتی متنوع را به تک تک سرنشینان ارائه می‎‌دهد. 

رونمایی از تراک قدرتمند ایسوزو در تایلند +تصاویر

تراک قدرتمند توربودیزل ایسوزو دارای موتور ۳.۰ لیتری با ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است. ایسوزو هنوز قیمت و زمان عرضه رسمی این تراک را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

ایسوزو تراک D-Max 2020 را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار